Posnania

25.01.2017

3,5 miliona klientów w kwartał! Nowe marki otwierają się w Posnanii

Spektakularny sukces frekwencyjny – blisko 3,5 miliona klientów w pierwszym kwartale funkcjonowania Posnanii spowodowało, że do grona najemców dołączają kolejne marki. W styczniu swoje lokale otworzyły nowe butiki, w tym również te nieobecne wcześniej w Poznaniu. W najbliższych tygodniach do grona najemców dołączą następne, które swoją ciekawą ofertą chcą przyciągnąć nowych klientów.

Posnania oferuje różnorodny zestaw marek. Są wśród nich zarówno znane marki międzynarodowe, jak również butiki polskich projektantów.Od początku roku w Posnanii otworzyło się osiem nowych brandów.  Wśród nich są znane marki odzieżowe takie jak: Diesel,US Polo Assn,Nike czy Bartek.

Nowością na poznańskim rynku jest Likus Concept Store, który w swojej ofercie posiada selektywny wybór najlepszych awangardowych marek. – Cały czas pracujemy nad dostosowaniem oferty Posnanii do oczekiwań klientów i zaoferowania im idealnego połączenia marek. Oferowane przez nas powiązanie nowoczesnych technologii, unique shopping experience i autentyczności jest odpowiedzią na potrzeby współczesnych klientów i stanowi o naszej sile. Założony przez nas unikalny tenant mix pozwolił na zbudowanie nowoczesnej przestrzeni handlowej, atrakcyjnej dla najemców, ale też miejsca gościnnego i przyjaznego – mówi Marek Ćwiek, dyrektor Posnanii. – W najbliższych tygodniach nasi klienci będą mogli skorzystać z oferty nowych najemców, którzy pasują do koncepcji Posnanii. W związku z tym część marek czeka relokacja. Jestem przekonany, że ten spektakularny sukces frekwencyjny zostanie podtrzymany i jeszcze więcej osób skorzysta z naszej oferty – dodaje.

Posnania zapewnia szeroką i urozmaiconą ofertę gastronomiczną – 40 kawiarni i restauracji, zarówno z kategorii fast food jak i slow food. Większość z nich skupiona jest w Dining Village – specjalnej strefie, gdzie można zjeść i odpocząć. Do grona kulinarnych marek dołączyły kolejne dwie - francuska piekarnia i kawiarnia Saint Honoré, która specjalizuje się w wypiekaniu francuskich croissantów oraz Bierhalle, która słynie ze znakomitego piwa i dobrego jedzenia.

W najbliższych tygodniach w Posnanii swoje lokale otworzą Etno Cafe,Be Free,Bubble Tea World,Skechers oraz właściciel marek Desigual i Pepe Jeans.

 

Kontakt dla mediów:

Filip Gruszczyński

Rzecznik Prasowy

Posnania

#all about lifestyle

email: filip.gruszczynski@v5group.pl

tel. +48 519 842 330

 

O Posnanii

Posnania to nowoczesne miejsce, które łączy funkcje zakupowe, usługowe, rekreacyjne i rozrywkowe. Szeroka oferta prezentowana na 100 tys. m2 nowoczesnej powierzchni obejmuje 300 marek lokalnych i globalnych, w tym modę, usługi, restauracje i kawiarnie, multiplex, klub bilardowy i kręgielnię, fitness z basenem oraz place zabaw dla dzieci.

#all about lifestyle podkreśla unikatowy charakter Posnanii jako miejsca stawiającego na lifestyle, w którym można spędzić swój wolny czas, popracować czy poznać najnowsze trendy w modzie i kulturze.

Posnanię wyróżnia nowoczesna architektura, design oraz instalacje artystyczne, ponadstandardowa obsługa klientów oraz usługi oparte na technologiach i multimediach, które razem składają się na unikalny „customer experience”. 

Posnania została nagrodzona w międzynarodowym konkursie CIJ Awards 2016 w kategorii Best Retail Development & Developer of the Year oraz w konkursie CEE Investment & Green Building Awards 2016 w kategorii Retail Project of the Year.

V5group

ul. Śląska 4
60-614 Poznań
tel.: (61) 64 64 450
fax.: (61) 64 64 452
e-mail: office@v5group.pl

Skontaktuj się z nami

+48 61 64 64 450 office@v5group.pl