MyMusic

30.09.2020

Udany start sklepu Agi Grzelak

200 zamówień w pierwszy weekend preorderu – nowa internetowa propozycja Agnieszki Grzelak wzbudziła duże zainteresowanie jej fanów. Sklep agagrzelak.pl to efekt współpracy z Merch IT., marką należącą do MyMusic. Wyspecjalizowany zespół odpowiada też za inne udane merchowe projekty influencerów.

Premiera kolekcji Agi Grzelak została zapowiedziana na 14 października. Cztery tygodnie wcześniej wystartował preorder i wtedy też zaprezentowano kolekcję. Już w pierwszy weekend w agagrzelak.pl zostało złożonych ponad 200 zamówień.

Na początku 2020 roku sklep uruchomił także Dominik Rupiński. W półtora miesiąca przed premierą, w czasie, gdy do Polski docierała pandemia koronawirusa i zepchnęła wszystko na dalszy plan, influencer zebrał na drstyle.pl pół tysiąca zamówień swoich produktów. Jeszcze większe zainteresowanie wzbudził latem The Blaze House – kolekcja przygotowana razem z Pawłem Zmitrowiczem i Filipem Kłodą, współtwórcami youtube’owego projektu o tej samej nazwie. Nowa kolekcja zdobyła uznanie odbiorców treści przygotowywanych przez trzech influencerów.

Działający w strukturze MyMusic zespół Merch IT. wypracował skuteczne narzędzia do koncepcyjnego i sprzedażowego wspierania artystów i influencerów przy związanych z nimi produktach. Współpracuje przy tworzeniu logo, kreowaniu printów i produkcji, w tym kolekcji odzieżowych oraz buduje sieć dystrybucji i sprzedaży towarów opartych na tożsamości rozpoznawalnych postaci polskiego świata sztuki i internetu.

Po efektywnych, choć zaledwie tygodniowych preorderach są już też kolejne kolekcje współpracujących z Merch IT. influencerów. W październiku do klientów trafią drop ALIENATED Szofera (od 30 września) i kolaboracja YS Wear x Karina Pochwała MISS YOU (od 15 października).

V5group

ul. Śląska 4
60-614 Poznań
tel.: (61) 64 64 450
fax.: (61) 64 64 452
e-mail: office@v5group.pl

Skontaktuj się z nami

+48 61 64 64 450 office@v5group.pl