Posnania

09.02.2018

Bank Millennium z Posnania Customer Experience Award!

Zespół sprzedażowy Banku Millennium uzyskał najwyższą ocenę w zakresie budowania pozytywnych doświadczeń konsumenckich i został laureatem Posnania Customer Experience Award. Ogłoszenie wyników i wręczenie nagród odbyło się podczas spotkania podsumowującego miniony rok w Posnanii.

Zwycięski zespół otrzymał pamiątkową statuetkę oraz nagrodę. Przyznano również czternaście wyróżnień dla zespołów z najlepszymi wynikami. Laureaci zostali wybrani na podstawie badania „tajemniczy klient”, które zostało przeprowadzono w każdym lokalu handlowym, usługowym i gastronomicznym w Posnanii. Audytorzy zwracali uwagę przede wszystkim na proces obsługi klienta. Oceniali doświadczenia konsumenckie w oparciu o pierwsze wrażenie, ekspozycję, personel marki oraz atmosferę rozmowy sprzedażowej.

– Od personelu marki oczekujemy przede wszystkim zaangażowania w rozmowę, odpowiednich umiejętności komunikacyjnych, aktywności w poznaniu potrzeb klienta oraz fachowego przedstawienia oferty – mówi Agnieszka Juszkis, Dyrektor Marketingu Posnanii. – Mamy nadzieję, że nasz program motywujący dla najemców i ich pracowników przyczyni się do jeszcze wyższego poziomu satysfakcji klientów w kolejnych latach – dodaje.

Z badań wynika, że mocnymi stronami lokali w Posnanii są atrakcyjne aranżacje witryn, aktywna i przyjazna postawa personelu, zachowania niewerbalne w rozmowie oraz rozległa wiedza merytoryczna i profesjonalizm pracowników.

Posnania Customer Experience Award to nagroda dla najemcy, którego zespół sprzedażowy uzyskał najwyższą ocenę w zakresie budowania pozytywnych doświadczeń konsumenckich. W tym roku została ona przyznana po raz pierwszy.

Pełna lista laureatów:

Zwycięzca: Bank Millennium

Wyróżnienia: Bierhalle, eurobank, Flower Store, Hera, Hexeline, ING Bank Śląski, L’Occitane en Provence, nc+, Orange, Origins, Paese, Profimed, Red Rubin, Simone Pérèle Paris.

 

Kontakt dla mediów:

Filip Gruszczyński

Rzecznik Prasowy

Posnania

#all about lifestyle

email: filip.gruszczynski@v5group.pl

tel. +48 519 842 330

 

O Posnanii

Posnania to nowoczesne miejsce, które łączy funkcje zakupowe, usługowe, rekreacyjne i rozrywkowe. Szeroka oferta prezentowana na 100 tys. m2 nowoczesnej powierzchni obejmuje 300 marek lokalnych i globalnych, w tym modę, usługi, restauracje i kawiarnie, multiplex, klub bilardowy i kręgielnię, fitness z basenem oraz place zabaw dla dzieci.

 

#all about lifestyle podkreśla unikatowy charakter Posnanii jako miejsca stawiającego na lifestyle, w którym można spędzić swój wolny czas, popracować czy poznać najnowsze trendy w modzie i kulturze.

 

Posnanię wyróżnia nowoczesna architektura, design oraz instalacje artystyczne, ponadstandardowa obsługa klientów oraz usługi oparte na technologiach i multimediach, które razem składają się na unikalny „customer experience”. 

 

Posnania została wielokrotnie nagrodzona w międzynarodowych konkursach branżowych. Ostatnim wyróżnieniem są nagrody PRCH Retail Awards 2017 w kategoriach: „najlepsze nowe centrum handlowe roku” oraz „kampania otwarcia centrum handlowego roku”, a także dwie złote statuetki ICSC Solal Marketing Awards 2017. Wcześniej Posnania zdobyła wyróżnienia European Property Awards 2015 w kategorii Retail Development of the Year, w konkursie CIJ Awards 2016 w kategorii Best Retail Development & Developer of the Year oraz w CEE Investment & Green Building Awards 2016 w kategorii Retail Project of the Year. Posnania została również doceniona przez jury konkursu CEE Retail Awards 2016, w którym zdobyła tytuł zwycięzcy w kategorii Retail Project of the Year.

 

Posnania jest jednym z dwudziestu czterech obiektów handlowych w kraju zarządzanym przez Apsys Polska – wiodącego operatora branży w Polsce i we Francji.

 

V5group

ul. Śląska 4
60-614 Poznań
tel.: (61) 64 64 450
fax.: (61) 64 64 452
e-mail: office@v5group.pl

Skontaktuj się z nami

+48 61 64 64 450 office@v5group.pl