Tubądzin

2019-10-08

CERAMIKA TUBĄDZIN ZAPREZENTOWAŁA PONAD 40 NOWOŚCI NA TARGACH WARSAW HOME

Ogromna różnorodność i najwyższa jakość wykonania kolekcji, odzwierciedlająca najnowsze trendy we wzornictwie była tym, co zwróciło uwagę odwiedzających stoisko podczas zakończonej w niedzielę imprezy targowej. A wyspa kuchenna „Tubądzin Ceramic Kitchen by ernestrust” zachwyciła najbardziej wymagających klientów.

Po targach Cersaie w Bolonii, zakończonych dla Grupy Tubądzin dużymi sukcesami, przyszedł czas na prezentację nowości przed polską publicznością oraz przedstawicielami branży ceramicznej i wyposażenia wnętrz. Stoisko firmy zajęło w tym roku 110 m2, a odwiedzający je mogli podziwiać nowości z kolekcji łazienkowych o wymiarach 30 x 60 cm, które są już w sklepach oraz m.in. polskie premiery czterech łazienkowych kolekcji Macieja ZieniaGLEAM, LUCID, SCORIA I SHEEN (wszystkie w formacie 33 x 90 cm). Projektant, był obecny na stoisku Ceramiki Tubądzin przez pierwsze dwa dni targów i osobiście prezentował swoje kolekcje.

Podczas Warsaw Home mieliśmy okazję spotkać się nie tylko z naszymi partnerami handlowymi, projektantami, architektami, przedstawicielami świata mediów, ale też rozmawiać z tymi dla których tworzymy od lat łazienki i wnętrza domów. Nasi klienci byli bardzo zainteresowani wyjątkową kuchnią stworzoną wspólnie z firmą erestrust i niezwykłym efektem wizualnym tej współpracy. Dzięki temu, że użyliśmy płytki ceramicznej, mogliśmy uzyskać bardzo modny efekt tego samego materiału zarówno na blatach, podłodze, jak i na ścianie. Klienci pytali także o możliwe zastosowania płytek wielkoformatowych, które w Polsce ciągle budzą emocje – zarówno w łazience, jak i w innych pomieszczeniach. Najnowsze kolekcje Macieja Zienia przypadły do gustu wszystkim lubiącym elegancję, luksus i ponadczasowe piękno kamienia. A nowe propozycje kolekcji łazienkowych o wymiarach 30x60 cm podobały się tym, dla których najważniejszy jest indywidualny styl – mówi Andrzej Ramel, członek zarządu Grupy Tubądzin.

Ruch panujący na stoisku przez cztery targowe dni po raz kolejny pokazał jak wielkie jest zapotrzebowanie na produkty najwyższej jakości, o niebanalnym wzornictwie - nie tylko inspirowanym światowymi trendami, ale je przewidującym.  Współpraca z ernestrust, firmą meblową z sektora premium pozwoliła Grupie Tubądzin zaproponować klientom nowe rozwiązania z użyciem płytek, wychodząc z nimi poza łazienkę i ścianę w ogóle. Wspólnie zaprezentowana część projektu „Tubądzin Ceramic Kitchen by ernestrust” – kuchnia z kolekcji Q7, której meble zostały obłożone wielkoformatowymi płytami gresowymi w ponadczasowej czerni, z kolekcji płytek ceramicznych Amber Vein, kreacji Macieja Zienia oraz Rust Stain marki MONOLITH okazała się wielkim hitem ekspozycji.

Wśród nowości pokazanych na Warsaw Home znalazły się kolekcje, zaprezentowane także w najnowszym lookbooku SHINE na sezon 2019/2020. Można go pobrać tutaj: https://www.tubadzin.pl/lookbook2020/

Najnowszy lookbook Ceramiki Tubądzin pokazał także w jaki sposób firma myśli o swoim produkcie. Można w nim obejrzeć najnowsze kolekcje nie tylko jako aranżacje łazienkowe, w salonach czy przestrzeniach komercyjnych, ale jako osobny designerski przedmiot, tworzący przestrzeń i nadający jej charakter. Płytki zaprezentowane zostały na artystycznych zdjęciach w otoczeniu dodatków, pozwalając architektom i klientom ostatecznym zobaczyć je oczami projektanta – jako narzędzie dzięki któremu można wykreować niezapomnianą przestrzeń. Lookbook jest dla Ceramiki Tubądzin także idealnym probierzem konsumenckich gustów. Na targach firma mogła sprawdzić, które z propozycji wzorów w nim przedstawionych cieszyły się ogromnym zainteresowaniem i dzięki temu, łatwiej jej będzie zdecydować które kolekcje wdrożyć do swojej stałej oferty.

Na stoisku zaprezentowana została także aranżacja kolekcji, która od momentu powstania zachwyca odbiorców – Cielo e Terra by Dorota Koziara. Kolekcja która łączy w sobie kolory nieba i ziemi i daje nieograniczone możliwości aranżacyjne, w ramach dziewięciu pastelowych, stonowanych i bardzo modnych „kolorów Polski”, które dla projektantki były inspiracją i drogowskazem w pracy nad tą kolekcją.

Na Targach Warsaw Home Grupa Tubądzin zaprezentowała także płytki z najnowszych kolekcji łazienkowych o wymiarach60x30 cm, m.in. Modern Pearl,Terraform, Plain Stone, Shine Concrete, Reflection czy Touch. Wszystkie one  odzwierciedlają światowe trendy – z jednej strony pozostając blisko mieniącej się wieloma odcieniami przyrody, z drugiej kierując się w stronę elegancji, dyskretnego luksusu, złota i błyszczących elementów dekoracyjnych i całej gamy kolorystycznej łazienek – od nasyconego granatu i butelkowej zieleni, po jasne, pastelowe odcienie naturalnych kamieni.

Targi Warsaw Home, których czwarta edycja odbyła sięw dniach 3-6 października tobiznesowe targi wyposażenia wnętrz, które co roku przyciągają dziesiątki tysięcy entuzjastów dobrego designu. Przez cztery dni wystawiali się na nich producenci z Polski i zagranicy, a ich liczba rośnie z edycji na edycję. Podzielone zostały na 5 stref: Selected Design, Selected Furniture, Deco, Kitchen & Design, Interior Finish. Ich twórczynią i dyrektorką jest Kasia Ptak, która założyła Warsaw Home Expo Sp. z o.o. – spółkę należącą do Grupy Ptak, posiadającą ponad 25-letnie doświadczenie w organizacji targów. Wystawcy zajęli powierzchnię ponad 120 000 metrów kwadratowych.

Grupa Tubądzin należy do najlepiej rozpoznawalnych producentów płytek ceramicznych w Polsce. Od 35 lat wyznacza trendy wzornicze, wprowadza nowatorskie produkty irozwiązania. W Polsce jest pionierem w produkcji płyt wielkoformatowych, sięgających rozmiarem aż 120x240 cm. Jej produkty, wytwarzane z najwyższej jakości surowców, znajdują zastosowanie w każdej przestrzeni, nie tylko łazienkowej. Najwyższej jakości płytki, do złudzenia przypominające drewno, marmur czy beton, produkowane w oparciu o najnowocześniejsze światowe technologie są znakiem rozpoznawczym Grupy Tubądzin. W roku 2018 firma sprzedawała swoje produkty do 40 krajów.

Tubądzin zaprasza do współpracy wybitnych twórców designu i kultury (wśród nich m.in.   Maciej Zień, Dorota Koziara, Wojciech Siudmak), organizuje prestiżowe konkursy dla młodych projektantów i architektów – Tubądzin Design Awards oraz angażuje się w działania edukacyjne, społeczne i ekologiczne.

Firma ernestrust jest ekspertem w dziedzinie tworzenia wnętrz kuchennych w segmencie premium z 50-letnim doświadczeniem. Projektanci firmy wierzą, że kuchnia to coś więcej niż pomieszczenie – to serce domu wypełnione codziennością, ciepłem i emocjami jego mieszkańców. Wizją firmy ernestrust jest tworzenie wnętrz kuchennych dla ludzi wymagających, ceniących sobie profesjonalizm. Stawia ona na ponadczasowy design, który przez swoją użyteczność staje się elementem funkcjonalnym kuchni oraz precyzję wykonania przy użyciu najwyższej klasy materiałów, których eksperci firmy poszukują na całym świecie. Ernestrust wierzy, że połączenie tych wszystkich elementów tworzy wyjątkowe miejsce. Miejsce, od którego zaczyna się najważniejsza przestrzeń na świecie - własny dom. 0d 50 lat firma podąża za nowoczesnymi rozwiązaniami jednocześnie łącząc wieloletnią tradycję z innowacyjnością. Wnętrza kuchenne oferowane przez ernestrust to połączenie wyjątkowości, indywidualizmu, nowoczesnego i eleganckiego wzornictwa oraz perfekcji zachowanej w dbałości o najmniejszy szczegół i detal. www.rust.pl 

 

Kontakt dla mediów:

Agata Grenda

rzeczniczka prasowa Grupy Tubądzin

 tel. kom. + 48 608 558 405

agata.grenda@tubadzin.pl

www.tubadzin.pl

V5group

ul. Śląska 4
60-614 Poznań
tel.: (61) 64 64 450
fax.: (61) 64 64 452
e-mail: office@v5group.pl

Skontaktuj się z nami

+48 61 64 64 450 office@v5group.pl