Posnania

24.10.2016

Eva Longoria, moda i styl na otwarciu Posnanii

Jeśli Eva Longoria, Hanna Lis, Jessica Mercedes, Joanna Horodyńska i Omena Mensah robią zakupy w jednym miejscu i jednym czasie, to wiadomo, że chodzi o coś wyjątkowego. Tak właśnie było od środy do soboty – na świętowane przez cztery dni otwarcie Posnanii ściągnęły prawdziwe gwiazdy i tłumy Poznaniaków - od 19 października centrum zakupów
i lifestylu odwiedziło około 300 000 osób!

Wszystko zaczęło się w środowy wieczór, gdy na wielkim otwarciu Posnanii pojawiała się Eva Longoria, hollywoodzka aktorka znana m.in. z serialu Gotowe na wszystko. Gwiazda szybko zdobyła serca licznie zgromadzonej publiczności, a dziesiątki tysięcy poznaniaków szybko przekonało się, że warto było czekać na ten moment. Na super-promocje w butikach zaprosili natomiast Magda Mołek i Filip Chajzer, a wieczór uświetniony został ogłoszeniem laureata konkursu, który od tygodni elektryzował świat mody – Dress for the Star. Zaprojektuj sukienkę dla Gwiazdy. Spośród prawie 90 zgłoszeń, wybrano 5-ciu finalistów. Główną nagrodę zdobyła kreacja Szymona Mrózka.

Posnania to nowoczesne miejsce zakupów i lifestyle’u, ale także mody. To ona w dniu otwarcia królowała na scenie. Przy aplauzie publiczności, Eva Longoria zaprezentowała również swoją własną, bardzo kobiecą, kolekcję stworzoną dla ekskluzywnej marki The Limited. Dodatki do wszystkich kreacji pochodziły z butików zlokalizowanych w Posnanii.

Po oficjalnej części gali otwarcia nadszedł czas na tak długo wyczekiwane przez wszystkich zakupy.
A było w czym wybierać! Z okazji premiery Posnania przygotowała dla klientów aż czterodniową, wyjątkową wyprzedaż w ramach Shopping Night. Nic więc dziwnego, że Posnanię w pierwszych dniach odwiedziła też plejada polskich gwiazd. Przy okazji goście poproszeni zostali o przetestowanie innowacyjnych usług i udogodnień dostępnych w nowym centrum. O swoich doświadczeniach opowiedzieli Filipowi Chajzerowi, który przez trzy kolejne dni od otwarcia powadził utworzoną na tę okazję wewnętrzną telewizję Posnania Live.

Warto dodać, że było, co testować, bo Posnania dla swoich klientów przygotowała masę większych i mniejszych propozycji, które czynią zakupy łatwiejszymi oraz przyjemniejszymi. Hanna Lis chwaliła usługę Handsfree Shopping, czyli zakupy bez konieczności noszenia toreb – te dostarczane są przez sklepy wprost na parking. Wrażenie na dziennikarce zrobiła również usługa concierge pozwalająca w centrum zarezerwować stolik w restauracjach albo zamówić bilet na poznańskie wydarzenia kulturalne.

Znany bloger modowy Ekskluzywny Menel opowiadał natomiast publiczności o możliwości robienia w Posnanii zakupów w towarzystwie osobistego stylisty, a raper Mezo przyjechał zaś do centrum na rowerze przy okazji prezentując dostępne dla fanów dwóch kółek stacje napraw dla rowerzystów oraz szatnię, w której do dyspozycji są np. suszarki do ubrań.

Przez trzy dni celebryci udowadniali, że Posnania na nowo definiuje pojęcie komfortu i radości z zakupów. Wśród gości byli również  Marcelina Zawadzka, Iza Miko, Joanna Horodyńska, Omena Mensah, Weronika Rosati, Sergiusz Osmański, Marta Wierzbicka, Jessica Mercedes, czy Barbara Kurdej-Szatan.

W sobotę wieczorem, na zakończenie 4-dniowego otwarcia Posnanii, licznie przybili fani bawili się podczas koncertu Grzegorza Hyżego.

 

Kontakt dla mediów:

Martyna Kotkowska |Walk PR

email: martyna.kotkowska@walk.pl

mobile: +48 519 020 080

 

O Posnanii

Posnania to nowoczesne miejsce zakupu i lifestylu i największa inwestycja handlowa realizowana obecnie w Polsce
i Europie Środkowej o wartości 1,2 mld zł. Jesienią 2016 r., na 100 tys. m2 nowoczesnej powierzchni handlowej kompleksową ofertę zaprezentuje 300 lokalnych, ogólnopolskich i międzynarodowych marek, w tym 40 wielko i średnio powierzchniowych sklepów, 220 butików, 40 restauracji i kawiarni.

Posnanię wyróżni również ponadstandardowa obsługa klienta i liczne usługi oparte na nowych technologiach. Posnania jest pierwszym obiektem handlowym na świecie zaprezentowanym w technologii wirtualnej rzeczywistości (virtual reality).

Posnania posiada również prestiżowy certyfikat BREEAM Interim z oceną ,,very good”, świadczący o energooszczędności obiektu i dbałości o środowisko. Budowie obiektu towarzyszy modernizacja okolicznych ulic. Koszt inwestycji w rozwój infrastruktury drogowej i uzbrojenie niezagospodarowanego dotąd terenu o powierzchni 60 hektarów sięgnie ponad 100 mln zł.

We wrześniu 2015 r. Posnania została uznana za jedną z najlepszych inwestycji handlowych w Europie i otrzymała prestiżową rekomendację organizatorów tegorocznej edycji konkursu „The European Property Awards” odbywającego się w Londynie.

V5group

ul. Śląska 4
60-614 Poznań
tel.: (61) 64 64 450
fax.: (61) 64 64 452
e-mail: office@v5group.pl

Skontaktuj się z nami

+48 61 64 64 450 office@v5group.pl