Grecos

10.08.2018

Grecos uatrakcyjnia współpracę z agentami

16 cotygodniowych zadań pod hasłem „W 100 dni dookoła Grecji” rozwiązują pracownicy agentów Grecosa. Zwycięzcy pojadą do Grecji. Specjalista od wielkich greckich wakacji postawił na Grywalizację – program przygotowany specjalnie dla biur podróży, z którymi Grecos współpracuje.

Grywalizacja to z jednej strony dodatkowa motywacja dla partnerów, z drugiej – możliwość atrakcyjnego pokazania oferty touroperatora i sprawdzenia wiedzy o niej. Na udział zdecydowali się właściciele ponad 200 autoryzowanych i partnerskich biur. Blisko 400 ich pracowników zalogowało się do gry i zbiera punkty walcząc o udział w Grecos Adventure – wyjeździe do Grecji. Nagroda to nie jedyny magnes dla uczestników, bo wielu z nich traktuje Grywalizację jako wyjątkową formę szkolenia. Zabawa i rywalizacja w jednym z każdym tygodniem zyskuje jeszcze na popularności.

- Duch rywalizacji w połączeniu z informacjami, o które pytają klienci, to dla mnie mieszanka idealna – ocenia Renata Ród z krakowskiego biura Connect-Travel - Lubię i bardzo dobrze znam Grecję, ale czasami coś mnie zaskoczy z pytań z mapy i zainspiruje do zgłębienia tematu. To potem przekłada się na plus w rozmowach z Klientami - dodaje Ród.

Co tydzień pojawia się nowe wyzwanie. Ostatnie trafi do uczestników w połowie września. Każde z 16 zadań to kolejny element mapy „W 100 dni dookoła Grecji”, bo Grywalizacja potrwa właśnie około 100 dni. Poprawna odpowiedź lub zrealizowanie postawionego celu zwiększa liczbę punktów na koncie. W przypadku części zadań na rozwiązanie jest tydzień, inne są tak skonstruowane, że można do nich wrócić przez dłuższy, ale też określony okres.

-Podczas realizacji zadań Grywalizacji liczą się kreatywność, znajomość oferty Grecosa i wiedza o Grecji – opisuje Paulina Sypuła, koordynator Zespołu Szkoleń i Trade Marketingu w Grecosie - Tegoroczny projekt jest podróżą szlakiem greckich wysp, miast i nieodkrytych dotąd smaków. Chcemy, żeby użytkownik spędził z nami choć chwilę na najpiękniejszych plażach, zanurzył się w błękitnym morzu i poczuł na swojej skórze ciepło greckiego słońca – obrazowo przedstawia projekt Sypuła – Podbijając współczesną Grecję chcemy pokazać jej prawdziwe, fascynujące i niejednokrotnie zaskakujące oblicze. Dlatego dbamy o atrakcyjną formułę projektu.

Zadanie, od którego zaczęła się tegoroczna Grywalizacja, polegało na dopasowaniu uwidocznionych atrakcji do wysp. Powitalny komunikat brzmiał „Zabieramy Cię w miejsca, które nieprzerwanie zachwycają podróżników z całego świata!” Drugi tydzień był poświęcony Kos - „krainie miodem płynącej”. Materiały Grecosa zawierały informacje m.in. o popularnej na Kos hodowli pszczół i produkcji miodu, ale też o obchodzonym 24 sierpnia w mieście Antimachia święcie miodu zwanym Γιορτή του μελιού (Giorti tou Meliou). Zadaniem było przesłanie zdjęcia pokazującego zwiedzanie Grecji bądź przygotowania do wyjazdu.

Kolejny tydzień wymagał innego rodzaju zaangażowania. Oprócz obrazkowej układanki czekał bonus w konkursie sprzedażowym – punktowane było każde potwierdzenie rezerwacji założonej na wycieczkę objazdową „Grecja po mojemu” lub „Ateny po mojemu”. Te przykładowe zadania pokazują ich różnorodność – część jest oparta na wiedzy o Grecji i ofercie Grecosa, inne polegają na realizacji celu sprzedażowego, nie brakuje też zadań wymagających pomysłowości.

Touroperator specjalizujący się w wielkich greckich wakacjach sprzedaje swoją ofertą przez stronę www.grecos.pl, w salonie firmowym w Poznaniu, ale przede wszystkim przez ponad 100 autoryzowanych i ponad 1000 partnerskich biur sprzedaży. Konto konkursowe może mieć każdy pracownik biura z ofertą specjalizującego się w Grecji touroperatora.

Grecos to wiodący touroperator specjalizujący się w organizacji wakacji w Grecji. Z jego usług skorzystało już ponad milion osób. Klienci Grecosa mogą wybierać spośród szerokiej oferty greckich destynacji oraz korzystać z unikalnych propozycji usług dodatkowych: Klubu Delfinki, Klubu OPA! czy Grecos Active by Ewa Chodakowska. Wiedza, gwarancja bezpieczeństwa oraz profesjonalizm Grecosa zostały potwierdzone licznymi certyfikatami oraz nagrodami konsumenckimi. Grecos jest też zdobywcą prestiżowego tytuł Inspirującej Firmy przyznanego przez London Stock Exchange Group.

______

Kontakt dla mediów:

Adam Górczewski - Rzecznik Prasowy Grecosa

adam.gorczewski@grecos.pl

M: +48 608 55 44 68

T: +48 61 646 44 66

V5group

ul. Śląska 4
60-614 Poznań
tel.: (61) 64 64 450
fax.: (61) 64 64 452
e-mail: office@v5group.pl

Skontaktuj się z nami

+48 61 64 64 450 office@v5group.pl