Już w najbliższą niedzielę odbędzie się 25 finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Posnania z tej okazji przygotowała specjalną akcją, w ramach której przekaże na konto Fundacji środki za każdą osobę, która w niedzielę pojawi się w obiekcie i przejdzie przez specjalną bramę. Posnania wraz z najemcami przekazała również atrakcyjne przedmioty na licytacje, które odbędą się w CK Zamek.
W Atrium, przy wejściu głównym od strony ulicy Kórnickiej, ustawiona zostanie specjalna brama zliczająca ludzi. Każda osoba, która przejdzie przez nią otrzyma czerwone serduszko i przyczyni się do wsparcia Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy przez Posnanię. – W tym roku po raz pierwszy gramy z Orkiestrą. Za każdą osobę, która przyjdzie do Posnanii i przejdzie przez bramę przekażemy na rzecz Fundacji 10 groszy – mówi Agnieszka Juszkis, dyrektor marketingu Posnanii. – Mam nadzieję, że wszyscy razem przyczynimy się do uzbierania jak największej kwoty – dodaje. Obok bramy ustawiony zostanie zegar zliczający uczestników akcji i pokazujący na bieżąco uzbieraną kwotę.
Posnania wesprze Orkiestrę również przez działania w wirtualnym świecie. Za każde opublikowane zdjęcie w serwisie Instagram z podpisem #POSNANIAWSPIERAWOSP, na konto Fundacji trafi kolejne 50 groszy.
Po raz pierwszy, po raz drugi, sprzedane!
Wraz ze swoimi najemcami Posnania przekazała na licytacje dwadzieścia przedmiotów, z których dochód pomoże dzieciom i seniorom. W CK Zamek będzie można wylicytować m.in. naszyjnik Lilou, ubrania z kolekcji Edyty Górniak for NAOKO wraz z jej autografem, scenariusz serialu „Na Wspólnej” z podpisami aktorów, czy zdjęcia z sesji IN POSNANIA autorstwa Szymona Brodziaka z jego dedykacją. Pierwsze licytacje rozpoczną się ok. godz. 16 w CK Zamek i potrwają aż do kulminacyjnego momentu Finału – Światełka do Nieba.
Kontakt dla mediów:
Filip Gruszczyński
Rzecznik Prasowy
Posnania
#all about lifestyle
email: filip.gruszczynski@v5group.pl
tel. +48 519 842 330
O Posnanii
Posnania to nowoczesne miejsce, które łączy funkcje zakupowe, usługowe, rekreacyjne i rozrywkowe. Szeroka oferta prezentowana na 100 tys. m2 nowoczesnej powierzchni obejmuje 300 marek lokalnych i globalnych, w tym modę, usługi, restauracje i kawiarnie, multiplex, klub bilardowy i kręgielnię, fitness z basenem oraz place zabaw dla dzieci.
#all about lifestyle podkreśla unikatowy charakter Posnanii jako miejsca stawiającego na lifestyle, w którym można spędzić swój wolny czas, popracować czy poznać najnowsze trendy w modzie i kulturze.
Posnanię wyróżnia nowoczesna architektura, design oraz instalacje artystyczne, ponadstandardowa obsługa klientów oraz usługi oparte na technologiach i multimediach, które razem składają się na unikalny „customer experience”.
Posnania została nagrodzona w międzynarodowym konkursie CIJ Awards 2016 w kategorii Best Retail Development & Developer of the Year oraz w konkursie CEE Investment & Green Building Awards 2016 w kategorii Retail Project of the Year.