Komputronik

16.03.2020

Komputronik w czołówce firm z najlepszą obsługą klienta w Polsce

Daymakerindex to ogólnopolskie badanie oceniające jakość obsługi klienta. W najnowszym rankingu Komputronik znalazł się w ścisłej czołówce marek, które wychodzą naprzeciw oczekiwaniom konsumentów.

W badaniu oceniano m.in.: aktywny kontakt sprzedawcy z klientem, pytanie o preferencje, wskazanie zalet produktów, znajomość cech asortymentu, zaangażowanie i zainteresowanie sprzedawcy. Średni wynik Daymakerindex wyniósł w tym roku aż 79,9% i jest najwyższy w historii przeprowadzonego badania. Największy wpływ na tak dobry rezultat miał obszar sprzedaży dodatkowej. Po raz pierwszy ponad połowa klientów usłyszała propozycję zakupu dodatkowego. Poprawę wskaźnika odnotowano we wszystkich badanych obszarach, a w szczególności: finalizacja sprzedaży (+8.2 pp.), dobra znajomość produktu (+7.6 pp.), zaangażowanie i zainteresowanie (+7.4 pp.) oraz pytania o preferencje (+6.2 pp.).

Komputronik w badaniu uzyskał wyniki 90,2%, dzięki czemu uplasował się w czołówce firm z najlepszą obsługą klientów w Polsce.

 

Kontakt dla mediów:

Filip Gruszczyński

PR Manager

email: filip.gruszczynski@komputronik.pl

tel. +48 519 842 330

V5group

ul. Śląska 4
60-614 Poznań
tel.: (61) 64 64 450
fax.: (61) 64 64 452
e-mail: office@v5group.pl

Skontaktuj się z nami

+48 61 64 64 450 office@v5group.pl