Bohaterowie kultowego filmu „Gnomeo i Julia” powracają na srebrny ekran. Przedpremierowo w Posnanii będzie można wziąć udział w przedstawieniu muzycznym „Krasnalove Story”, warsztatach plastycznych oraz zrobić sobie szalone zdjęcia w krasnalowych stylizacjach. Gospodarzami spotkania będą Gnomeo i Julia – główni bohaterowie filmu.
W najbliższą niedzielę 4 marca Posnanię opanują krasnale, które zaproszą wszystkich do wspólnej zabawy. Dla najmłodszych przygotowana zostanie strefa zadań plastycznych, w której razem z animatorami dzieci pomalują krasnale ogrodowe. – Dla wszystkich uczestników przygotowaliśmy też konkurs na plakat reklamujący przedstawienie „Krasnalove Story” z atrakcyjnymi nagrodami. Do wygrania będą bilety rodzinne na film oaz nagroda główna – czteroosobowa wycieczka do Londynu śladami Gnomea i Julii – mówi Agnieszka Juszkis, dyrektor marketingu Posnanii.
Przez cały dzień dzieci będą mogły przejść krasnalową metamorfozę i zrobić sobie zdjęcia w fotobudce, poprzedzone kolorowym wizażem i stylizacją.
Zajęcia odbędą się 4 marca, w godzinach 11:00 – 18:00. Więcej informacji na stronie www.posnania.eu.
Kontakt dla mediów:
Filip Gruszczyński
Rzecznik Prasowy
Posnania
#all about lifestyle
email: filip.gruszczynski@v5group.pl
tel. +48 519 842 330
O Posnanii
Posnania to nowoczesne miejsce, które łączy funkcje zakupowe, usługowe, rekreacyjne i rozrywkowe. Szeroka oferta prezentowana na 100 tys. m2 nowoczesnej powierzchni obejmuje 300 marek lokalnych i globalnych, w tym modę, usługi, restauracje i kawiarnie, multiplex, klub bilardowy i kręgielnię, fitness z basenem oraz place zabaw dla dzieci.
#all about lifestyle podkreśla unikatowy charakter Posnanii jako miejsca stawiającego na lifestyle, w którym można spędzić swój wolny czas, popracować czy poznać najnowsze trendy w modzie i kulturze.
Posnanię wyróżnia nowoczesna architektura, design oraz instalacje artystyczne, ponadstandardowa obsługa klientów oraz usługi oparte na technologiach i multimediach, które razem składają się na unikalny „customer experience”.
Posnania została wielokrotnie nagrodzona w międzynarodowych konkursach branżowych. Ostatnim wyróżnieniem są nagrody PRCH Retail Awards 2017 w kategoriach: „najlepsze nowe centrum handlowe roku” oraz „kampania otwarcia centrum handlowego roku”, a także dwie złote statuetki ICSC Solal Marketing Awards 2017. Wcześniej Posnania zdobyła wyróżnienia European Property Awards 2015 w kategorii Retail Development of the Year, w konkursie CIJ Awards 2016 w kategorii Best Retail Development & Developer of the Year oraz w CEE Investment & Green Building Awards 2016 w kategorii Retail Project of the Year. Posnania została również doceniona przez jury konkursu CEE Retail Awards 2016, w którym zdobyła tytuł zwycięzcy w kategorii Retail Project of the Year.
Posnania jest jednym z dwudziestu czterech obiektów handlowych w kraju zarządzanym przez Apsys Polska – wiodącego operatora branży w Polsce i we Francji.