MyMusic

12.08.2020

MyMusic dystrybuuje na coraz większą skalę

   Już na początku sierpnia MyMusic wprowadziło do dystrybucji o kilkadziesiąt więcej nowych singli, albumów muzycznych i teledysków niż w całym 2019 roku. Pomimo pandemii muzycy powierzyli do tej pory firmie z Poznania aż 653 nowe wydania.

MyMusic to największa polska niezależna wytwórnia fonograficzna, która zajmuje się dystrybucją muzyki na szeroką skalę, zapewniając dostęp do aż 30 platform streamingowych. Według stanu na 10 sierpnia 2020 MyMusic odpowiada już za dystrybucję 509 nowych singli, 72 albumów oraz 72 teledysków. Dla porównania w całym 2019 roku było to łącznie 623 wydań (516 to single, 72 albumy i 35 teledysków).

W MyMusic oferujemy artystom dystrybucję fizyczną i cyfrową, gdzie możemy zapewnić dostęp do aż do 30 serwisów streamingowych. To mocno przekłada się na wyniki – mówi Marcin Kowalski, szef handlu w MyMusic. W tym roku liczby pokazują nam jednak nie tylko wzrost zaufania do MyMusic jako dystrybutora muzyki, ale także, że mimo pandemii artyści intensywnie tworzą – dodaje Kowalski.

Muzyka dystrybuowana przez MyMusic pojawia się na najważniejszych playlistach Spotify i Tidal. Na okładkach tych zestawień pojawiły się ostatnio single Young Stars Team, Dj Frodo i Weroniki Juszczak. W ramach współpracy odbywają się także specjalne aktywności, takie jak niedawne koncerty Sylwii Lipki i Mr. Polski na Tidalu, czy przejęcie prowadzenia Instagrama tej platformy przez Bartka Kaszubę.

Jeśli chodzi o dystrybucję cyfrową, to oprócz dostępu do 30 serwisów oferujemy także wiele udogodnień, które wpływają na efektywność naszej dystrybucji. Zapewniamy np. wysyłkę klipów do Tidala, tworzymy specjalne smartlinki z możliwością personalizacji, które w jednym miejscu skupiają wszystkie odnośniki do większości serwisów stremingowych, a na Spotify, Apple Music i Deezer przygotowujemy także opcję pre-save, która daje możliwość zapisania się na premierę dokładnego singla lub albumu. Wykorzystujemy wszystkie efektywne narzędzia, by zapewnić jak najlepsze wyniki - mówi Marcin Kowalski.

MyMusic łączy szeroki zakres kompetencji istotnych dla muzyków: zarządza karierą, zapewnia pełną dystrybucję (cyfrową i fizyczną), dba o efektywną promocję, oferuje merch, wspiera sprzedaż i logistykę, a także organizuje koncerty, wydarzenia i wyjazdy. Niebawem rusza też z projektem MUGO, który zapowiada rewolucję na polskim rynku muzycznym, także w zakresie dystrybucji muzyki.

Z oferty dystrybucyjnej MyMusic korzystają obecnie m.in.: Kabe, Pięć Dwa, Tymek, Peja, Floral Bugs, Kacper Blonsky, Mezo, Mr. Polska, donGURALesko i Weronika Juszczak.

V5group

ul. Śląska 4
60-614 Poznań
tel.: (61) 64 64 450
fax.: (61) 64 64 452
e-mail: office@v5group.pl

Skontaktuj się z nami

+48 61 64 64 450 office@v5group.pl