MyMusic

07.04.2020

MyMusic rusza z teaserową kampanią

Największa niezależna wytwórnia fonograficzna w Polsce zapowiada duży i rewolucyjny projekt. MyMusic ogłasza go hasłem "Idzie nowe", ale nie zdradza na razie szczegółów. Kampania będzie prowadzona przede wszystkim z wykorzystaniem kanałów własnych czołowego polskiego wydawcy.

Projekt jest skierowany do muzyków jako przedsiębiorców. MyMusic zapowiada narzędzia, które pomogą wykorzystywać w pełni ich artystyczny i biznesowy potencjał na rynku muzycznym. Co istotne w sytuacji obecnej pandemii, „idzie nowe” rozwiązanie, które pozwoli artystom bez wychodzenia z domu otrzymać wsparcie w dystrybucji i promocji swojej muzyki.

Przedstawiciele wytwórni podkreślają, że zapowiadany projekt to realizacja idei, nad którą pracowano przez kilka lat. Komunikat MyMusic kierowany jest do wszystkich artystów i wydawców, którzy poprzez bezpośredni kontakt mogą poznać szczegóły.

Reveal akcji jest planowany na czerwiec tego roku. Więcej informacji na specjalnie uruchomionej stronie akcji idzienowe.mymusic.pl Kampania już jest widoczna na profilach wytwórni na Instagramie, TikToku, Facebooku, YouTube, LinkedInie i Twitterze.

V5 Group

ul. Śląska 4
60-614 Poznań
tel.: (61) 64 64 450
fax.: (61) 64 64 452
e-mail: office@v5group.pl

Skontaktuj się z nami

+48 61 64 64 450 office@v5group.pl

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących cookies oznacza zgodę na ich używanie.

Czytaj więcejPolityka prywatności