Wydawnictwo MyMusic uruchomiło Newsroom – w serwisie stworzonym z myślą o dziennikarzach w ciągu doby zarejestrowało się 160 osób. Największy w Polsce niezależny wydawca muzyczny ułatwia dostęp do utworów, teledysków i newsów o artystach pracujących z MyMusic.
Dziennikarze, którzy już używają Newsroomu, korzystają z bazy 1000 utworów i 100 filmów. Na początek jest też 200 informacji o nowościach dotyczących artystów – premier płyt, singli czy teledysków, a także aktywności muzyków, w tym nagród i koncertów.
- W Newsroomie możliwe są przedpremierowe odsłuchy nagrań – podkreśla Joanna Szymczak z Pionu Marketingu MyMusic – Ważne dla dziennikarzy jest też, że mają możliwość bezpośredniego kontaktu z artystą przez opcję „Wiadomość”, która znajduje się przy każdym wydaniu. W Press Box dostępne są wszystkie najpotrzebniejsze materiały: utwory w formacie wav i mp3, kredyty oraz press pack. To największa taka baza w Polsce – dodaje Szymczak.
Przy tworzeniu internetowego serwisu dla mediów wykorzystano najnowszą technologię – Blazor. Powstała zaledwie w 2018 roku, stąd oferuje najnowocześniejsze rozwiązania i zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa przy korzystaniu ze strony. Programiści zadbali o szczególne zabezpieczenie danych, informacji oraz wiadomości. Dołożyli również starań, by obsługa była intuicyjna.
W ciągu pierwszych 24 godzin od udostępnienia Newsroomu, zarejestrowało się na nim ponad 160 dziennikarzy. Szybko przekroczony został poziom 200 użytkowników. Dziennikarze zgłaszają chęć rejestracji na stronie startowej, a po zweryfikowaniu uzyskują dostęp do możliwości serwisu. Mogą również otrzymywać newsletter.