Grecos

2018-11-28

Nagrodzona zwyciężczyni Grywalizacji dla agentów Grecosa

Wyjazd do Grecji – to nagroda, w której uczestniczyło ponad pięćdziesięciu agentów z najlepszymi wynikami w Grywalizacji. Przez letnie miesiące z różnorodnymi zadaniami mierzyło się 665 szefów i pracowników biur podróży z ofertą Grecosa. Najwięcej punktów uzbierała Agnieszka Zbróg z łódzkiego Odkrywaj Świat i to ona odebrała specjalne wyróżnienie w czasie gali Grecos Adventure!

Zwyciężczynię i wszystkich laureatów Grecos zabrał na Kos. Popularna wśród Polaków (także za sprawą agentów, którzy chętnie sprzedają wakacje w tamtejszych hotelach) wyspa Dodekanezu, ugościła 55 uczestników Grywalizacji. Wyjazd gwarantowało zdobycie 14500 punktów, Agnieszka Zbróg uzbierała ich aż 16650.

-Punktowałam w zadaniach dodatkowych, trzymałam się terminów, na pewno też pomogła dobra sprzedaż – tłumaczy swoje zwycięstwo Agnieszka Zbróg z biura Odkrywaj Świat - Najciekawszym dla mnie zadaniem było pytanie o obiekty UNESCO w Grecji. Dzięki niemu poszerzyłam wiedzę na ten temat. Chciałabym nawet jeszcze więcej pytań o samą Grecję, a mniej kreatywnych zadań typu wymyślanie plakatów czy tworzenie autorskiego drinka. Postawiłabym na wiedzę merytoryczną, bo chociaż dużo wiem o Grecji, to nawet ja byłam w stanie się czegoś dowiedzieć – dodaje Zbróg.

Uwagi zwyciężczyni i innych uczestników są obecnie analizowane. Większość opinii jest pozytywna, co potwierdza choćby sam fakt uczestnictwa większej liczby właścicieli i pracowników agencyjnych biur podróży niż w ubiegłorocznej, pierwszej edycji Grywalizacji. Wydłużył się też czas spędzony przez użytkowników na platformie, co przełożyło się na większą liczbę zrealizowanych zadań

-Pomysł na interaktywne zaangażowanie agentów na pewno będzie kontynuowany – zapowiada Paulina Sypuła, Manager Zespołu Wsparcia Sprzedaży w Grecosie – Oferta Grecosa wciąż się poszerza i modernizuje, dlatego ważne jest aby agenci posiadali odpowiednią wiedzę produktową i chętnie brali udział w procesach szkoleniowych. Poprzez Grywalizację mamy możliwość zamienić zwykłe „studiowanie” katalogu na grę tak, aby szkolenie było podejmowane chętniej i skuteczniej.
Dbamy o atrakcyjność projektu, dlatego każda kolejna edycja to nowa odsłona Grecji. Analiza wyników pozwala nam wprowadzić zmiany, które są odpowiedzią na oczekiwania dotychczasowych uczestników i zachętą dla nowych. Poprzez Grywalizację chcemy dać możliwość przeżycia przygody, stworzyć klimat zabawy, ale przede wszystkim jednak dostarczyć wiedzę o Grecji i tak ją zaprezentować by agenci skutecznie, a nawet z przyjemnością, zachęcali klientów do spędzenia wakacji w Grecji
– tłumaczy Sypuła.

Grywalizacja „W 100 dni dookoła Grecji” trwała - zgodnie ze swoim hasłem - ponad trzy miesiące. Co tydzień przed uczestnikami pojawiało się zadanie - produktowe, marketingowe lub sprzedażowe. Ostatnim wyzwaniem było „MYKONOS – WITAMY NA PARTY ISLAND!”. To zadanie polegało na połączeniu nazw i położenia najbardziej imprezowych miejscowości w Grecji z ich opisem. Dobra odpowiedź była jednocześnie zapowiedzią dobrej zabawy, którą w końcu października przeżyli zdobywcy najwyższych wyników punktowych w Grywalizacji.

 

Grecos to wiodący touroperator specjalizujący się w organizacji wakacji w Grecji. Z jego usług skorzystało już ponad milion osób. Klienci Grecosa mogą wybierać spośród szerokiej oferty greckich destynacji oraz korzystać z unikalnych propozycji usług dodatkowych: Klubu Delfinki, Klubu OPA! Wiedza, gwarancja bezpieczeństwa oraz profesjonalizm Grecosa zostały potwierdzone licznymi certyfikatami oraz nagrodami konsumenckimi. Grecos jest też zdobywcą prestiżowych nagród, także międzynarodowych.

______

Kontakt dla mediów:

Adam Górczewski - Rzecznik Prasowy Grecosa

adam.gorczewski@grecos.pl

M: +48 608 55 44 68

T: +48 61 646 44 66

V5group

ul. Śląska 4
60-614 Poznań
tel.: (61) 64 64 450
fax.: (61) 64 64 452
e-mail: office@v5group.pl

Skontaktuj się z nami

+48 61 64 64 450 office@v5group.pl