Posnania Future Trends to wydarzenie, które przybliży nadchodzące tendencje w modzie, designie i jedzeniu. W trakcie trzech dni imprezy odbędzie się ponad 30 warsztatów, spotkań i prelekcji z trendsetterami. Relację z Posnania Future Trends będzie można śledzić w Internecie ze specjalnego studia telewizyjnego.
Posnania to wyjątkowa przestrzeń z bogatą ofertą kulturalno-rozrywkową, w której można spędzić swój wolny czas, popracować czy poznać najnowsze trendy w modzie i kulturze. Pod koniec marca ponownie spotkają się tutaj uznani trendseterzy, którzy zachęcą do zapoznania się z najnowszymi trendami w modzie, jedzeniu i designie. – Zapraszamy wszystkich na wyjątkowe warsztaty i spotkania z ciekawymi gośćmi, którzy podpowiedzą nam jak odmienić się na wiosnę i przygotować na tą najpiękniejszą porę roku – mówi Agnieszka Juszkis, dyrektor marketingu Posnanii. – Tym co wyróżnia nasze wydarzenie jest spojrzenie w przyszłość w poszukiwaniu najbardziej lifestylowych i nowatorskich rozwiązań – dodaje
W Atrium stworzona zostanie strefa Food, pełna ciekawych warsztatów i pokazów kulinarnych oraz spotkań z inspirującymi osobami. Forum zostanie podzielone na dwie części. Na parterze będzie można poznać najnowsze trendy w modzie, zobaczyć pokazy najnowszych kolekcji i wysłuchać opinii topowych projektantek. Trzeci obszar wydarzenia – Form, opanuje pierwsze piętro Forum. Będzie to kreatywna przestrzeń warsztatowa, w której pod okiem specjalistów będzie można samemu stworzyć różne inspirujące rzeczy.
Posnania Future Trends odbędzie się w dniach 23 – 25 marca. Więcej informacji na stronie www.posnania.eu.
Kontakt dla mediów:
Filip Gruszczyński
Rzecznik Prasowy
Posnania
#all about lifestyle
email: filip.gruszczynski@v5group.pl
tel. +48 519 842 330
O Posnanii
Posnania to nowoczesne miejsce, które łączy funkcje zakupowe, usługowe, rekreacyjne i rozrywkowe. Szeroka oferta prezentowana na 100 tys. m2 nowoczesnej powierzchni obejmuje 300 marek lokalnych i globalnych, w tym modę, usługi, restauracje i kawiarnie, multiplex, klub bilardowy i kręgielnię, fitness z basenem oraz place zabaw dla dzieci.
#all about lifestyle podkreśla unikatowy charakter Posnanii jako miejsca stawiającego na lifestyle, w którym można spędzić swój wolny czas, popracować czy poznać najnowsze trendy w modzie i kulturze.
Posnanię wyróżnia nowoczesna architektura, design oraz instalacje artystyczne, ponadstandardowa obsługa klientów oraz usługi oparte na technologiach i multimediach, które razem składają się na unikalny „customer experience”.
Posnania została wielokrotnie nagrodzona w międzynarodowych konkursach branżowych. Ostatnim wyróżnieniem są nagrody PRCH Retail Awards 2017 w kategoriach: „najlepsze nowe centrum handlowe roku” oraz „kampania otwarcia centrum handlowego roku”, a także dwie złote statuetki ICSC Solal Marketing Awards 2017. Wcześniej Posnania zdobyła wyróżnienia European Property Awards 2015 w kategorii Retail Development of the Year, w konkursie CIJ Awards 2016 w kategorii Best Retail Development & Developer of the Year oraz w CEE Investment & Green Building Awards 2016 w kategorii Retail Project of the Year. Posnania została również doceniona przez jury konkursu CEE Retail Awards 2016, w którym zdobyła tytuł zwycięzcy w kategorii Retail Project of the Year.
Posnania jest jednym z dwudziestu czterech obiektów handlowych w kraju zarządzanym przez Apsys Polska – wiodącego operatora branży w Polsce i we Francji.