Posnania

01.03.2018

Najnowsze trendy w modzie, designie i jedzeniu. Druga edycja Posnania Future Trends

Posnania Future Trends to wydarzenie, które przybliży nadchodzące tendencje w modzie, designie i jedzeniu. W trakcie trzech dni imprezy odbędzie się ponad 30 warsztatów, spotkań i prelekcji z trendsetterami. Relację z Posnania Future Trends będzie można śledzić w Internecie ze specjalnego studia telewizyjnego.

Posnania to wyjątkowa przestrzeń z bogatą ofertą kulturalno-rozrywkową, w której można spędzić swój wolny czas, popracować czy poznać najnowsze trendy w modzie i kulturze. Pod koniec marca ponownie spotkają się tutaj uznani trendseterzy, którzy zachęcą do zapoznania się z najnowszymi trendami w modzie, jedzeniu i designie. – Zapraszamy wszystkich na wyjątkowe warsztaty i spotkania z ciekawymi gośćmi, którzy podpowiedzą nam jak odmienić się na wiosnę i przygotować na tą najpiękniejszą porę roku – mówi Agnieszka Juszkis, dyrektor marketingu Posnanii. – Tym co wyróżnia nasze wydarzenie jest spojrzenie w przyszłość w poszukiwaniu najbardziej lifestylowych i nowatorskich rozwiązań – dodaje

W Atrium stworzona zostanie strefa Food, pełna ciekawych warsztatów i pokazów kulinarnych oraz spotkań z inspirującymi osobami. Forum zostanie podzielone na dwie części. Na parterze będzie można poznać najnowsze trendy w modzie, zobaczyć pokazy najnowszych kolekcji i wysłuchać opinii topowych projektantek. Trzeci obszar wydarzenia – Form, opanuje pierwsze piętro Forum. Będzie to kreatywna przestrzeń warsztatowa, w której pod okiem specjalistów będzie można samemu stworzyć różne inspirujące rzeczy.

Posnania Future Trends odbędzie się w dniach 23 – 25 marca. Więcej informacji na stronie www.posnania.eu.

Kontakt dla mediów:

Filip Gruszczyński

Rzecznik Prasowy

Posnania

#all about lifestyle

email: filip.gruszczynski@v5group.pl

tel. +48 519 842 330

 

O Posnanii

Posnania to nowoczesne miejsce, które łączy funkcje zakupowe, usługowe, rekreacyjne i rozrywkowe. Szeroka oferta prezentowana na 100 tys. m2 nowoczesnej powierzchni obejmuje 300 marek lokalnych i globalnych, w tym modę, usługi, restauracje i kawiarnie, multiplex, klub bilardowy i kręgielnię, fitness z basenem oraz place zabaw dla dzieci.

 

#all about lifestyle podkreśla unikatowy charakter Posnanii jako miejsca stawiającego na lifestyle, w którym można spędzić swój wolny czas, popracować czy poznać najnowsze trendy w modzie i kulturze.

 

Posnanię wyróżnia nowoczesna architektura, design oraz instalacje artystyczne, ponadstandardowa obsługa klientów oraz usługi oparte na technologiach i multimediach, które razem składają się na unikalny „customer experience”. 

 

Posnania została wielokrotnie nagrodzona w międzynarodowych konkursach branżowych. Ostatnim wyróżnieniem są nagrody PRCH Retail Awards 2017 w kategoriach: „najlepsze nowe centrum handlowe roku” oraz „kampania otwarcia centrum handlowego roku”, a także dwie złote statuetki ICSC Solal Marketing Awards 2017. Wcześniej Posnania zdobyła wyróżnienia European Property Awards 2015 w kategorii Retail Development of the Year, w konkursie CIJ Awards 2016 w kategorii Best Retail Development & Developer of the Year oraz w CEE Investment & Green Building Awards 2016 w kategorii Retail Project of the Year. Posnania została również doceniona przez jury konkursu CEE Retail Awards 2016, w którym zdobyła tytuł zwycięzcy w kategorii Retail Project of the Year.

 

Posnania jest jednym z dwudziestu czterech obiektów handlowych w kraju zarządzanym przez Apsys Polska – wiodącego operatora branży w Polsce i we Francji.

 

V5group

ul. Śląska 4
60-614 Poznań
tel.: (61) 64 64 450
fax.: (61) 64 64 452
e-mail: office@v5group.pl

Skontaktuj się z nami

+48 61 64 64 450 office@v5group.pl