SM Mlekpol

31.08.2017

Najważniejsi ludzie na świecie nie jedzą byle czego

Wyjątkowa kampania promocyjna Maślanki Mrągowskiej od SM MLEKPOL wchodzi w III etap realizacji.

Z początkiem roku szkolnego rozpoczynamy kolejną odsłonę kampanii Nie jestem byle kim. Nie jem byle czego. W trzecim etapie hasłem przewodnim będzie Najważniejsi ludzie na świecie nie jedzą byle czego. Tym samym chcemy zwrócić uwagę na świadome, zdrowe i racjonalne budowanie jadłospisów dla najważniejszych osób na świecie – naszych najbliższych. – mówi Ewa Gromadzka kierownik marketingu SM MLEKPOL w Grajewie.

Oprócz komunikacji na bilboardach w całym kraju, 1 września wystartuje aktywacja konkursowa zarówno na stronie internetowej niejembyleczego.pl jak i facebookowym fanpagu: facebook.com/Niejembyleczego.

Zadanie konkursowe polega na wskazaniu osoby najważniejszej na świecie np. mama, dziecko, mąż, przyjaciółka i przesłanie przepisu na danie,  oczywiście z wykorzystaniem Maślanki Mrągowskiej, którym uczestnik zabawy okazuje swoją dbałość o najbliższą sobie osobę.  Aktywacja potrwa do 26 października, będzie składała się z 4 sekwencji. Po zakończeniu każdego 14 – dniowego etapu wybierzemy laureatów i nagrodzimy ich. Szczegóły i zasady naszej zabawy można znaleźć na stronie www.niejembyleczego.pl oraz na fanpagu całej akcji. – dodaje Ewa Gromadzka.

Od połowy maja w największych miastach Polski i w Internecie czarno białe portrety zwracały uwagę przechodniów i internautów. Hasło Nie jestem byle kim uwiarygadniali

swoimi twarzami pracownicy Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol, wyłonieni drogą castingu. Na początku czerwca hasło dopełniła część Nie jem byle czego i tak pod szyldem Nie jestem byle kim. Nie jem byle czego pojawiła się Maślanka Mrągowska od SM MLEKPOL.

Od początku głównym celem producenta  była chęć zwrócenia uwagi konsumentów na to, jak ważne jest świadome planowanie diety. Przypominając o Maślance Mrągowskiej MLEKPOL przypomniał także o tradycyjnych polskich wyrobach mleczarskich, które przez wieki stanowiły naturalne źródło niezbędnych dla ludzkiego organizmu składników odżywczych.

Za koncept kreatywny kampanii oraz materiały odpowiada agencja Red8 Digital. Wsparcie PR zapewniaV5group, mediami zarządza dom mediowy MEC.

Dodatkowe informacje znajdą Państwo w materiałach poniżej.

Kontakt dla mediów:

Kamila Syroka

rzecznik prasowy

SM MLEKPOL

email: kamila.syroka@v5group.pl

mobile: +48 505 223 467

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

O kampanii Nie jest byle kim. Nie jem byle czego.

RED8: Intrygujące hasło  „Nie jestem byle kim” przyciąga uwagę i zachęca do wzięcia udziału w nowej kampanii reklamowej Maślanki Mrągowskiej. Ale to dopiero początek, ważne jest dopełnienie claimu, który ujawnia obecność produktu. Komunikat „Nie jestem byle kim. Nie jem byle czego” nawiązuje do wartości, którym hołduje marka. Jakości, prostoty, naturalności oraz świadomych nawyków żywieniowych. Kampania tym

ciekawsza, że stoi za nią wielka idea. Cała akcja jest prowadzona przy zaangażowaniu pracowników SM Mlekpol – ich wizerunki znalazły się na nośnikach, materiałach oraz w

komunikacji digitalowej. Skąd taka decyzja? To oni znają produkty SM Mlekpol najlepiej, a więc ich rekomendacje są prawdziwe i dzięki temu wiarygodne.  

Komunikacja w kampanii podzielona została na trzy etapy. Faza teaserowa rozpoczęła się 15 maja. Na nośnikach outdoorowych oraz w internecie pojawiły się czarno-białe portrety bohaterów kampanii z hasłem „Nie jestem byle kim” oraz adresem strony niejestembylekim.pl. 1 czerwca rozpoczął się etap drugi – etap revealu. W tej fazie komunikacja dopełniona została przesłaniem produktowym „Nie jem byle czego” oraz packshotem. Na www.niejembyleczeho.pl na konsumentów czekają inspiracje kulinarne, proste przepisy na pyszne i wartościowe dania na każdą porę dnia stworzone z Maślanki Mrągowskiej, a także porady Anny Radwanickiej, ekspertki żywieniowej specjalizującej się w produktach nabiałowych. Początek trzeciej fazy kampanii rusza 1 września. W tym okresie przeprowadzana zostanie m.in. aktywacja, której celem będzie podtrzymanie zainteresowania kampanią oraz dotarcie do nowych konsumentów Maślanki Mrągowskiej. Na stronie pojawią się przepisy na pyszne dania dla najbliższych, a zwieńczeniem działań komunikacyjnych we wszystkich mediach będzie utrzymany w stylistyce dokumentalnej film. Kampania potrwa do października.

O marce Maślanka Mrągowska

Maślanka Mrągowska istnieje od 1997 roku.

To tradycyjny, polski orzeźwiający napój mleczny o lekko kwaskowym smaku. Maślanka jest bogata w białka i sole mineralne. Znajdziemy w niej nie tylko wapń, lecz także białka,

sole mineralne i bogactwo witamin z grupy B. Maślanka zawiera tylko 1,5 tłuszczu. Jest lekkostrawna, dietetyczna i dlatego do codziennego menu chętnie włączają ją osoby pragnące zgubić kilka kilogramów. Maślanka ułatwia trawienie i reguluje gospodarkę pokarmową. Jej walory sprawiają, że jest  pełnowartościowym uzupełnieniem diety,

a nawet rozwiązaniem wielu problemów cywilizacyjnych. Dotyczy to zwłaszcza nietolerancji składników mleka krowiego – laktozy i białka. Maślanka Mrągowska, oprócz naturalnej występuje również w wersjach smakowych. Jej skład  uzupełniają owoce: brzoskwinia, truskawka, pieczone jabłka, owoce leśne. W wersji deserowej Stracciatella, napój wzbogacono kawałkami aromatycznej czekolady. W 2016 r. paleta smaków Maślanki Mrągowski poszerzyła się o dwa nowe: cytryna oraz mango_kardamon. Połączenie najlepszego polskiego mleka i egzotycznych dodatków dało znakomite efekty. Od wiosny 2017 r. Maślanka Mrągowska udoskonaliła skład. Wyeliminowano syrop glukozowo – fruktozowy.  Słodycz Maślankom Mrągowskim oddają wyłącznie owoce i cukier.

Maślanka Mrągowska ma swoich lojalnych konsumentów. Bez jakiegokolwiek wsparcia komunikacyjnego stała się największą marką w tym segmencie mleczarstwa, w Polsce. Dopiero w 2013 r. przeprowadzona została pierwsza kampania reklamowa Maślanki Mrągowskiej. Spot promocyjny zaskakiwał. Jego bohaterami byli starsi panowie, którzy po wypiciu Maślanki Mrągowskiej odtańczyli widowiskowy breakdance. W ten

niebanalny sposób producent Maślanki Mrągowskiej pokazał jej niezwykłe wartości prozdrowotne łamiąc stereotyp, że produkty mleczne szkodliwe są dla osób w wieku dojrzałym. Przekaz ten skierowany był nie tylko do osób starszych. Miał także

zainteresować młodego konsumenta pokazując właściwości Maślanki Mrągowskiej, która pozwala zachować dobre zdrowie i znakomita formę na długie lata.

W 2017 r. Maślanka Mrągowska użyczyła swego wizerunku niezwykłej, wieloetapowej kampanii Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol - Nie jestem byle kim. Nie jem byle czego.

Jej celem jest przypomnienie konsumentom wartości świadomego, racjonalnego odżywiania i korzystania z dobrodziejstwa tradycyjnych, regionalnych wyrobów mleczarskich. Twarzami kampanii byli wybrani droga castingu pracownicy SM MLEKPOL.

O SM MLEKPOL

Spółdzielnia Mleczarska MLEKPOL w Grajewie to największy producent mleka i produktów mlecznych w Polsce.  Od lat niekwestionowany lider rodzimego mleczarstwa oraz jeden z dwudziestu największych przetwórców mleka w Europie. Jako pierwszy podmiot skupowy w Polsce SM MLEKPOL przekroczyła granicę 1,5 mld litrów skupionego mleka. To blisko 5 milionów litrów mleka dziennie od ponad 11 300 producentów.

Produkty MLEKPOL-u powstają w 12 nowoczesnych i wysoko wyspecjalizowanych zakładach produkcyjnych w : Grajewie, Zambrowie, Mrągowie, Kolnie, Sejnach, Bydgoszczy, Sokółce, Dąbrowie Białostockiej, Radomiu, Zwoleniu, Gorzowie Wielkopolskim i Suwałkach.

SM MLEKPOL w swojej ofercie posiada: mleko pasteryzowane i UHT, śmietany

i śmietanki, napoje fermentowane, masło, twarogi, serki wiejskie i śmietankowe oraz sery żółte. Flagowymi markami są: Łaciate, Milko, Białe, Mazurski Smak, Rolmlecz, Maślanka Mrągowska.

Ponad 30% wyrobów SM MLEKPOL jest eksportowanych do krajów Ameryki Południowej, Azji, Europy i krajów Dalekiego Wschodu. Zagraniczni odbiorcy doceniają jakość produktu oraz stabilność współpracy jaką zapewnia MLEKPOL.

SM MLEKPOL była wielokrotnie nagradzana i wyróżniana, w tym tytułem największego Pracodawcy Podlasia. Za swoje wyroby Spółdzielnia mleczarska MLEKPOL otrzymała m.in. złote medale  w konkursie Międzynarodowych Targów Poznańskich Polagra Food w 2015 r., za Maślankę Mrągowską i serek homogenizowany o smaku waniliowym ROLMLECZ a w 2016 r. za mleko Łaciate Junior, Mleko Zsiadłe MLEKPOL oraz ser dojrzewający Złoty Mazur w plastrach.

Mleko ŁACIATE zostało nagrodzone prestiżowym tytułem Podlaskiej Marki a  przez konsumentów - „Ulubionej Marki 2015” i Hitu Handlu. Otrzymało również „Złoty paragon” 2016 r. a wersja dla najmłodszych - Łaciate Junior 3,8% została wybrana „Przebojem FMCG” 2016 r.  Jogurt Grecki MLEKPOL i śmietanka Łaciata 36% zyskały miano Najlepszego Produktu 2016.

MLEKPOL gwarantuje najwyższą jakość i naturalny smak produktów.

V5group

ul. Śląska 4
60-614 Poznań
tel.: (61) 64 64 450
fax.: (61) 64 64 452
e-mail: office@v5group.pl

Skontaktuj się z nami

+48 61 64 64 450 office@v5group.pl