Notino – największa internetowa perfumeria w Europie Środkowo-Wschodniej otworzyła swój pierwszy stacjonarny lokal w galerii handlowej w Polsce. Klienci Posnanii mogą wybierać spośród ponad 55 000 produktów najbardziej renomowanych producentów kosmetyków na świecie.
– Bardzo się cieszę, że do grona najemców Posnanii dołączył kolejny międzynarodowy brand. To pierwszy koncept tej marki w centrum handlowym – mówi Marzena Hengenius, Associate Director Apsys Polska. – Zgodnie z naszym mottem „iconic places” staramy się tworzyć i realizować innowacyjne przedsięwzięcia, do których zapraszamy najlepszych partnerów – dodaje.
Notino to lider rynku kosmetycznego. Produkty marki można kupić w osiemnastu krajach, m.in.: Wielkiej Brytanii, Niemczech, Hiszpanii czy Francji. W swojej ofercie posiada bogaty wybór oryginalnych perfum, kosmetyków do makijażu i pielęgnacji ciała, a także akcesoria i sprzęt do stylizacji włosów.
– Jestem dumny, że Notino obdarzyło nas swoim zaufaniem. Oferta marki doskonale wpisuje się w nasz unikalny tenant-mix – mówi Marek Ćwiek, dyrektor Posnanii. – Jestem przekonany, że obecność Notino umocni Posnanię na pozycji lidera w kategorii produktów dla zdrowia i urody – dodaje.
Lokal znajduje się w Rotundzie Posnanii, na poziomie +1.
Kontakt dla mediów:
Filip Gruszczyński
Rzecznik Prasowy
Posnania
#all about lifestyle
email: filip.gruszczynski@v5group.pl
tel. +48 519 842 330
O Posnanii
Posnania to nowoczesne miejsce, które łączy funkcje zakupowe, usługowe, rekreacyjne i rozrywkowe. Szeroka oferta prezentowana na 100 tys. m2 nowoczesnej powierzchni obejmuje 300 marek lokalnych i globalnych, w tym modę, usługi, restauracje i kawiarnie, multiplex, klub bilardowy i kręgielnię, fitness z basenem oraz place zabaw dla dzieci.
#all about lifestyle podkreśla unikatowy charakter Posnanii jako miejsca stawiającego na lifestyle, w którym można spędzić swój wolny czas, popracować czy poznać najnowsze trendy w modzie i kulturze.
Posnanię wyróżnia nowoczesna architektura, design oraz instalacje artystyczne, ponadstandardowa obsługa klientów oraz usługi oparte na technologiach i multimediach, które razem składają się na unikalny „customer experience”.
Posnania została wielokrotnie nagrodzona w międzynarodowych konkursach branżowych. Ostatnim wyróżnieniem są nagrody PRCH Retail Awards 2017 w kategoriach: „najlepsze nowe centrum handlowe roku” oraz „kampania otwarcia centrum handlowego roku”, a także dwie złote statuetki ICSC Solal Marketing Awards 2017. Wcześniej Posnania zdobyła wyróżnienia European Property Awards 2015 w kategorii Retail Development of the Year, w konkursie CIJ Awards 2016 w kategorii Best Retail Development & Developer of the Year oraz w CEE Investment & Green Building Awards 2016 w kategorii Retail Project of the Year. Posnania została również doceniona przez jury konkursu CEE Retail Awards 2016, w którym zdobyła tytuł zwycięzcy w kategorii Retail Project of the Year.
Posnania jest jednym z dwudziestu czterech obiektów handlowych w kraju zarządzanym przez Apsys Polska – wiodącego operatora branży w Polsce i we Francji.