Grecos

28.11.2019

Nowa odsłona katalogu Grecosa

Grecos prezentuje ofertę zmieniając reguły. Touroperator specjalizujący się w Grecji zaproponował nowy układ katalogu – głównym kryterium dla kolejności hoteli są segmenty dopasowane do grup klientów. W ten sposób Grecos odpowiada na sygnały płynące z rynku. Wewnątrz segmentów obowiązuje najpopularniejszy dotąd klucz prezentacji oferty – destynacyjny.

Grecos od lat unika tradycyjnego podejścia do katalogu biura podróży. Wydawnictwo dynamicznie się zmienia i dopasowuje do potrzeb odbiorców. Stąd wiele nagród – Szpalty Roku, Power of Content Marketing, Róże Kolumba. Z otwarcia na nowości wynika też tegoroczny nowy układ katalogu.

-Pierwsi na polskim rynku prezentując ofertę hotelową odeszliśmy od klucza wyłącznie destynacyjnego – zauważa  Bogna Jaśkowiak, dyrektor marketingu Grecosa – Nasze hotele prezentujemy pogrupowane pod kątem rekomendacji dla poszczególnych grup klientów, a nie tylko ze względu na miejsce, w którym się znajdują. Wiemy, że część naszych klientów czeka na coroczną przesyłkę od nas, żeby móc cieszyć się lekturą katalogu. Uwzględniamy ich potrzeby i sugestie, którymi dzielą się z nami w social mediach, ale pytamy ich o zdanie także w ankietach i badaniach focusowych. Zebrane opinie zasugerowały nam takie właśnie podejście do prezentowania hoteli – podsumowuje Jaśkowiak.

Agenci i klienci przyzwyczaili się już, że od Grecosa dostają magalog, czyli połączenie tradycyjnego katalogu z przewodnikiem i magazynem lifestyle’owym. Do części katalogowej Grecos dodał magazyn „Siga-siga”, a także prawie 100-stronicowy przewodnik po 20 wakacyjnych kierunkach z rozbudowanymi opisami wycieczek fakultatywnych.

-Jako specjaliści od wielkich greckich wakacji chcemy być przewodnikami po naszej Grecji – podkreśla Joanna Ciemny, content manager Grecosa – Zależy nam, żeby katalog pomagał odkrywać różnorodność, kulturę i uroki Grecji przed polskimi odbiorcami. Dzielimy się naszą pasją, bo Grecja dla nas nie jest po prostu kolejną turystyczną destynacją, ale miejscem, do którego wraca się wielokrotnie, za każdym razem odkrywając inną twarz tego fascynującego kraju. Chcemy, żeby katalog inspirował do marzeń o wakacjach i do ich planowania z odpowiednim wyprzedzeniem – dodaje Ciemny.

Nowością w magalogu jest również obecność QR kodów. Pozwalają one na szybkie przeniesienie z papieru na smartfon lub tablet treści, które wzbudzą zainteresowanie czytelnika. Dzięki kodom dużo łatwiejsze jest również uzyskanie oferty dotyczącej konkretnego segmentu hotelowego.

 

Katalog Grecosa w pigułce to:

- najważniejsze informacje o firmie, jej zespół, elementy oferty

- przewodnik po 20 greckich kierunkach - z największymi atrakcjami i propozycjami wycieczek fakultatywnych

- TOP 20 hoteli PREMIUM – pięciogwiazdkowe hotele z rozbudowaną infrastrukturą (baseny, SPA, siłownie, liczne bary)

- TOP 30 hoteli DLA RODZIN – hotele z infrastrukturą uwzględniająca potrzeby całej rodziny (baseny z brodzikami, zjeżdżalnie, place zabaw, pokoje rodzinne) oraz z animacyjnym Klubem Delfinki

- TOP 30 hoteli WE DWOJE – miejskie hotele z rozrywkami w okolicy lub romantyczne resorty

- TOP 30 hoteli ESCAPE – hotele, aparthotele i wille idealne na kameralne wakacje z dala od obleganych szlaków turystycznych, za to blisko prawdziwego smaku Grecji

- kolejnych 100 hoteli, spośród których każdy znajdzie idealny na wielkie greckie wakacje

- praktyczne informacje pomocne przed podróżą i w czasie pobytu

- magazyn „Siga-siga”, który można wyrwać i czytać niezależnie od katalogu - z opisami plaż czy humorystycznymi i przydatnymi obserwacjami Greków i polskich miłośników Hellady.

 

Grecos to wiodący touroperator specjalizujący się w organizacji wakacji w Grecji. Z jego usług skorzystało już ponad milion osób. Klienci Grecosa mogą wybierać spośród szerokiej oferty greckich destynacji oraz korzystać z unikalnych propozycji usług dodatkowych: Klubu Delfinki czy Klubu OPA! Wiedza, gwarancja bezpieczeństwa oraz profesjonalizm Grecosa zostały potwierdzone licznymi certyfikatami oraz nagrodami konsumenckimi. Grecos jest też dwukrotnym zdobywcą prestiżowego tytułu Inspirującej Firmy przyznanego przez London Stock Exchange Group.

______

Kontakt dla mediów:

Adam Górczewski - Rzecznik Prasowy Grecosa

adam.gorczewski@grecos.pl

M: +48 608 55 44 68

T: +48 61 646 44 66

V5 Group

ul. Śląska 4
60-614 Poznań
tel.: (61) 64 64 450
fax.: (61) 64 64 452
e-mail: office@v5group.pl

Skontaktuj się z nami

+48 61 64 64 450 office@v5group.pl

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących cookies oznacza zgodę na ich używanie.

Czytaj więcejPolityka prywatności