Wymarzona perkusja, wyjazd do bajkowego Disneylandu i profesjonalny aparat fotograficzny – to trzy z trzystu sześćdziesięciu pięciu życzeń, które w swój urodzinowy weekend spełniła Posnania. Na wszystkich gości czekał także tort urodzinowy oraz liczne atrakcje i rabaty, które przyciągnęły do Posnanii tłumy poznaniaków.
Świętowanie pierwszych urodzin Posnanii rozpoczęło się już w czwartek 19 października. Od rana na ulicach miasta pojawiły się hostessy, które rozdawały karty podarunkowe Posnanii i zachęcały do skorzystania z czekających na wszystkich gości atrakcji.
Do niedzieli, 22 października, Klienci mogli skorzystać z ponad 130 wyjątkowych zniżek, odebrać 150 nagród ufundowanych przez najemców oraz wziąć udział w przygotowanych konkursach. Kulminacyjnym punktem obchodów pierwszych urodzin był tort urodzinowy, któremu towarzyszyło gromkie „sto lat”. Zwieńczeniem pierwszego wieczoru urodzinowego weekendu był koncert jazzowy w strefie Forum.
Posnania spełnia marzenia
Od końca września do 8 października Posnania zachęcała Klientów do wskazania bliskiej im osoby, której życzenie chcieliby spełnić. Marzenia pięciu wybranych szczęśliwców zostały zrealizowane w urodzinowy weekend. – Otrzymaliśmy kilkaset zgłoszeń, spośród których wybraliśmy pięć i je zrealizowaliśmy. Najtrudniejszym zadaniem było utrzymanie wszystkiego w tajemnicy, tak aby obdarowywana osoba niczego się nie domyśliła – mówi Agnieszka Juszkis, dyrektor marketingu Posnanii. Jednym z najbardziej niecodziennych życzeń do spełnienia była…perkusja, która powędrowała do młodej poznanianki. – Widząc reakcję tej dziewczyny jestem przekonana, że udało nam się spełnić jej najskrytsze marzenie. Mam nadzieję, że za kilka lat, osiągnie ona sukces i zostanie światowej sławy perkusistką – dodaje Agnieszka Juszkis.
Prezenty za zakupy
Każdy, kto do 10 listopada zrobi zakupy w Posnanii za minimum 100 zł, będzie mógł odebrać niezwykły kalendarz na 2018 rok. – Nasz kalendarz ścienny to również doskonały organizer dla całej rodziny, w którym można zaplanować każdy dzień rok. Mam nadzieję, że unikatowe kreacje i zapisane w nim nietypowe święta będą towarzyszyć naszym Klientom przez cały 2018 rok – mówi Agnieszka Juszkis.
Więcej informacji na www.posnania.eu
Kontakt dla mediów:
Filip Gruszczyński
Rzecznik Prasowy
Posnania
#all about lifestyle
email: filip.gruszczynski@v5group.pl
tel. +48 519 842 330
O Posnanii
Posnania to nowoczesne miejsce, które łączy funkcje zakupowe, usługowe, rekreacyjne i rozrywkowe. Szeroka oferta prezentowana na 100 tys. m2 nowoczesnej powierzchni obejmuje 300 marek lokalnych i globalnych, w tym modę, usługi, restauracje i kawiarnie, multiplex, klub bilardowy i kręgielnię, fitness z basenem oraz place zabaw dla dzieci.
#all about lifestyle podkreśla unikatowy charakter Posnanii jako miejsca stawiającego na lifestyle, w którym można spędzić swój wolny czas, popracować czy poznać najnowsze trendy w modzie i kulturze.
Posnanię wyróżnia nowoczesna architektura, design oraz instalacje artystyczne, ponadstandardowa obsługa klientów oraz usługi oparte na technologiach i multimediach, które razem składają się na unikalny „customer experience”.
Posnania została wielokrotnie nagrodzona w międzynarodowych konkursach branżowych. W tym roku zdobyła aż dwie złote statuetki ICSC Solal Marketing Awards. Ostatnim wyróżnieniem są nagrody PRCH Retail Awards 2017 w kategoriach: „najlepsze nowe centrum handlowe roku” oraz „kampania otwarcia centrum handlowego roku”. Wcześniej Posnania zdobyła wyróżnienia European Property Awards 2015 w kategorii Retail Development of the Year, w konkursie CIJ Awards 2016 w kategorii Best Retail Development & Developer of the Year oraz w CEE Investment & Green Building Awards 2016 w kategorii Retail Project of the Year. Posnania została również doceniona przez jury konkursu CEE Retail Awards 2016, w którym zdobyła tytuł zwycięzcy w kategorii Retail Project of the Year.