Posnania

2018-03-29

Posnania wśród najlepszych projektów na świecie!

Posnania została uhonorowana prestiżowym wyróżnieniem ICSC VIVA (Vision, Innovation, Value, Achievement) Best-of-the-Best Awards za kampanię otwarcia. Wydarzenie znalazło się wśród siedmiu najlepszych projektów marketingowych branży retail na całym świecie.

Nagrody ICSC VIVA Best-of-the-Best Awards przyznawane są za najwybitniejsze przykłady działań branży retail w dziedzinach community service, marketingu, zrównoważonego rozwoju i projektowania. – To dla nas ogromne wyróżnienie. Jestem dumna, że kampania otwarcia Posnanii znalazła się wśród najlepszych projektów marketingowych na całym świecie.Zgodnie z naszym mottem „iconic places” tworzymy i realizujemy innowacyjne przedsięwzięcia, wychodzące poza utarte schematy i wyznaczające trendy dla całej branży – mówi Agnieszka Juszkis, dyrektorka marketingu Posnanii. – Od samego początku nasze działania komunikacyjne intrygują i wzbudzają ogromną ciekawość. Posnania to wyjątkowe miejsce i dalej zamierzamy je tak promować – dodaje.

Do ścisłego finału VIVA Awards dostają się laureaci regionalnych złotych nagród ICSC Awards z całego świata. W tegorocznej edycji konkursu, w kategorii nagród marketingowych, jury wybierało najlepsze projekty spośród blisko 70 aplikacji.

Szeroko zakrojona kampania pozwoliła zbudować wizerunek Posnanii jako najbardziej lifestylowego miejsca między Warszawą a Berlinem. Intrygująca linia kreatywna, nowoczesne narzędzia oraz niestandardowe działania komunikacyjne były elementami wielopłaszczyznowej kampanii marketingowej. Zwieńczeniem całości był czterodniowy event otwarcia, w którym uczestniczyły polskie i międzynarodowe gwiazdy. Gościem specjalnym była hollywoodzka aktorka Eva Longoria, która dokonała uroczystego otwarcia Posnanii.

Kontakt dla mediów:

Filip Gruszczyński

Rzecznik Prasowy

Posnania

#all about lifestyle

email: filip.gruszczynski@v5group.pl

tel. +48 519 842 330

 

O Posnanii

Posnania to nowoczesne miejsce, które łączy funkcje zakupowe, usługowe, rekreacyjne i rozrywkowe. Szeroka oferta prezentowana na 100 tys. m2 nowoczesnej powierzchni obejmuje 300 marek lokalnych i globalnych, w tym modę, usługi, restauracje i kawiarnie, multiplex, klub bilardowy i kręgielnię, fitness z basenem oraz place zabaw dla dzieci.

 

#all about lifestyle podkreśla unikatowy charakter Posnanii jako miejsca stawiającego na lifestyle, w którym można spędzić swój wolny czas, popracować czy poznać najnowsze trendy w modzie i kulturze.

 

Posnanię wyróżnia nowoczesna architektura, design oraz instalacje artystyczne, ponadstandardowa obsługa klientów oraz usługi oparte na technologiach i multimediach, które razem składają się na unikalny „customer experience”. 

 

Posnania została wielokrotnie nagrodzona w międzynarodowych konkursach branżowych. Ostatnim wyróżnieniem są nagrody PRCH Retail Awards 2017 w kategoriach: „najlepsze nowe centrum handlowe roku” oraz „kampania otwarcia centrum handlowego roku”, a także dwie złote statuetki ICSC Solal Marketing Awards 2017. Wcześniej Posnania zdobyła wyróżnienia European Property Awards 2015 w kategorii Retail Development of the Year, w konkursie CIJ Awards 2016 w kategorii Best Retail Development & Developer of the Year oraz w CEE Investment & Green Building Awards 2016 w kategorii Retail Project of the Year. Posnania została również doceniona przez jury konkursu CEE Retail Awards 2016, w którym zdobyła tytuł zwycięzcy w kategorii Retail Project of the Year.

 

Posnania jest jednym z dwudziestu czterech obiektów handlowych w kraju zarządzanym przez Apsys Polska – wiodącego operatora branży w Polsce i we Francji.

 

V5group

ul. Śląska 4
60-614 Poznań
tel.: (61) 64 64 450
fax.: (61) 64 64 452
e-mail: office@v5group.pl

Skontaktuj się z nami

+48 61 64 64 450 office@v5group.pl