Posnania

12.06.2017

Posnania z dwiema złotymi statuetkami ICSC Solal Marketing Awards

Podczas uroczystej gali ISCS Solal Marketing Awards w Wiedniu, najważniejszych nagród dla branży Retail, Posnania została dwukrotnie nagrodzona złotymi statuetkami Solal. Najwyższe uznanie jury zdobyła kampania otwarcia Posnanii w kategorii „kampania otwarcia, rozbudowy i przebudowy” oraz kampania „In Posnania” w kategorii budowania świadomości marki i pozycjonowania.

­– Te statuetki to najważniejsze nagrody marketingowe w branży retail. Jestem dumna, że, aż w dwóch kategoriach, jury przyznało złote nagrody właśnie Posnanii. Tym bardziej, iż do konkursu stanęło wiele wspaniałych kampanii realizowanych przez centra handlowe w całej Europie i Afryce Południowej.  Zgodnie z naszym mottem „iconic places” staramy się tworzyć i realizować innowacyjne przedsięwzięcia, wychodzące poza utarte schematy i wyznaczające trendy dla całej branży. Tym bardziej cieszymy się, iż nasze wysiłki zostają zauważone i docenione nie tylko w Polsce. Zapewniam, że nie osiądziemy na laurach, a kolejne kampanie będą równie ciekawe, odkrywcze, ale zarazem skupione na celach, które nam przyświecają. Posnania to miejsce szczególne, jedyne w swoim rodzaju i tak zamierzamy je promować – mówi Agnieszka Juszkis, dyrektor marketingu Posnanii.

Nagrodzona kampania otwarcia miała na celu osadzenie Posnanii w świadomości klientów jako nowego lifestylowego miejsca na mapie Poznania. Szeroko zakrojona, wielopłaszczyznowa kampania reklamowa bazująca na innowacyjnej linii kreatywnej zakończona wielką, czterodniową galą otwarcia, w której uczestniczyły polskie i międzynarodowe gwiazdy była transmitowana na żywo ze specjalnie stworzonego studia telewizyjnego – Posnania Live. Gościem specjalnym była hollywoodzka gwiazda Eva Longoria, która dokonała uroczystego otwarcia Posnanii. Kampania promowała Posnanię jako miejsce lifestylowe, z innowacyjnymi usługami, które na nowo zdefiniowały standardy wygody i przyjemności zakupów.

Posnania zdobyła również główną nagrodę Solal w kategorii budowania świadomości marki, za projekt IN POSNANIA. Również ta kampania przełamywała dotychczasowe standardy postrzegania obiektu handlowego. W ascetycznej przestrzeni centrum, jeszcze w fazie budowy, zrealizowano dedykowaną sesję zdjęciową, autorstwa światowej sławy, pochodzącego z Poznania, fotografa Szymona Brodziaka. Cykl 19 czarno-białych fotografii, przedstawiających absolwentki Poznańskiej Szkoły Baletowej na tle surowych wnętrz można było podziwiać na wystawie plenerowej w przestrzeni przed Posnanią, a także w prestiżowym albumie wydanym po jej realizacji.

ICSC Solal Marketing Awards to najbardziej prestiżowe nagrody w branży marketingu centrów handlowych. Organizatorem konkursu jest Międzynarodowa Rada Centrów Handlowych (ICSC). W konkursie zostają wyłonione najlepsze i najbardziej efektywne działania marketingowe realizowane przez centra handlowe w Europie i Afryce Południowej.

 

Kontakt dla mediów:

Filip Gruszczyński

Rzecznik Prasowy

Posnania

#all about lifestyle

email: filip.gruszczynski@v5group.pl

tel. +48 519 842 330

 

O Posnanii

Posnania to nowoczesne miejsce, które łączy funkcje zakupowe, usługowe, rekreacyjne i rozrywkowe. Szeroka oferta prezentowana na 100 tys. m2 nowoczesnej powierzchni obejmuje 300 marek lokalnych i globalnych, w tym modę, usługi, restauracje i kawiarnie, multiplex, klub bilardowy i kręgielnię, fitness z basenem oraz place zabaw dla dzieci.

#all about lifestyle podkreśla unikatowy charakter Posnanii jako miejsca stawiającego na lifestyle, w którym można spędzić swój wolny czas, popracować czy poznać najnowsze trendy w modzie i kulturze.

Posnanię wyróżnia nowoczesna architektura, design oraz instalacje artystyczne, ponadstandardowa obsługa klientów oraz usługi oparte na technologiach i multimediach, które razem składają się na unikalny „customer experience”. 

Posnania została nagrodzona w międzynarodowym konkursie European Property Awards 2015 w kategorii Retail Development of the Year, w konkursie CIJ Awards 2016 w kategorii Best Retail Development & Developer of the Year oraz w CEE Investment & Green Building Awards 2016 w kategorii Retail Project of the Year. Ostatnią nagrodą jest tytuł zwycięzcy w kategorii Retail Project of the Year przyznany przez jury konkursu CEE Retail Awards 2016.

V5group

ul. Śląska 4
60-614 Poznań
tel.: (61) 64 64 450
fax.: (61) 64 64 452
e-mail: office@v5group.pl

Skontaktuj się z nami

+48 61 64 64 450 office@v5group.pl