Jessica Mercedes, Paulina Galicka oraz artyści z Pracowni HEHO opowiedzą w najbliższy weekend o najnowszych trendach w modzie. Przez cały marzec klienci Posnanii mogą zapoznać się z najnowszymi trendami w obszarze fashion, food i form w ramach Posnania Future Trends.
W tym roku wiosna jest wyjątkowo zielona. Uznany za kolor roku – Greenery, będzie obecny na każdym kroku. Z tej okazji w Posnanii powstanie ogród wertykalny, pełen kwiatowych instalacji, które wprowadzą klientów w wiosenny klimat. – Posnania Future Trends to szereg spotkań, warsztatów i wydarzeń, które przybliżą nam najnowsze trendy – mówi Agnieszka Juszkis, dyrektor marketingu Posnanii. – Tym co je łączy będzie spojrzenie w przyszłość, a dotyczyć będą mody, jedzenia i designu – dodaje. W najbliższy weekend Posnania zamieni się w stolicę fashion, w której będzie można poznać najnowsze wiosenne trendy.
W duchu fashion
W trakcie tematycznego weekendu będzie można skorzystać z wielu atrakcji. W piątek, od godziny 18 Paulina Galicka – stylistka Posnanii, poprowadzi warsztaty na temat stylizacji ubioru, w ramach których będzie działać modowe SOS. W sobotę, w godzinach 12-18, w Posnanii będzie można spotkać Jessicę Mercedes, jedną z najbardziej opiniotwórczych blogerek modowych, która opowie o najnowszych trendach oraz poprowadzi autorskie warsztaty. W niedzielę artyści z Pracowni HEHO zaproszą do wspólnej zabawy, w trakcie której będzie można stworzyć swój własny, unikatowy t-shirt.
Więcej informacji o Posnania Future Trends można znaleźć na stronie www.posnania.eu.
Kontakt dla mediów:
Filip Gruszczyński
Rzecznik Prasowy
Posnania
#all about lifestyle
email: filip.gruszczynski@v5group.pl
tel. +48 519 842 330
O Posnanii
Posnania to nowoczesne miejsce, które łączy funkcje zakupowe, usługowe, rekreacyjne i rozrywkowe. Szeroka oferta prezentowana na 100 tys. m2 nowoczesnej powierzchni obejmuje 300 marek lokalnych i globalnych, w tym modę, usługi, restauracje i kawiarnie, multiplex, klub bilardowy i kręgielnię, fitness z basenem oraz place zabaw dla dzieci.
#all about lifestyle podkreśla unikatowy charakter Posnanii jako miejsca stawiającego na lifestyle, w którym można spędzić swój wolny czas, popracować czy poznać najnowsze trendy w modzie i kulturze.
Posnanię wyróżnia nowoczesna architektura, design oraz instalacje artystyczne, ponadstandardowa obsługa klientów oraz usługi oparte na technologiach i multimediach, które razem składają się na unikalny „customer experience”.
Posnania została nagrodzona w międzynarodowym konkursie European Property Awards 2015 w kategorii Retail Development of the Year, w konkursie CIJ Awards 2016 w kategorii Best Retail Development & Developer of the Year oraz w CEE Investment & Green Building Awards 2016 w kategorii Retail Project of the Year. Ostatnią nagrodą jest tytuł zwycięzcy w kategorii Retail Project of the Year przyznany przez jury konkursu CEE Retail Awards 2016.