MyMusic

11.09.2020

MUGO uchyla drzwi do świata innowacyjnego wydawania muzyki

  Zapowiedź #IdzieNowe zaczyna się ziszczać. MUGO wszedł w etap ostatnich testów. Wydawca nowej generacji jest o krok od początku poważnych zmian rynku muzycznego w Polsce. Artyści dostaną nowoczesne narzędzia i skorzystają z dwóch dekad doświadczenia specjalistów polskiej branży muzycznej.

MyMusic wiosną zaintrygowało hasłem #IdzieNowe, w lipcu pojawiła się nazwa MUGO, która teraz nabrała realnego kształtu. Efekt blisko 3 lat pracy specjalistów muzycznej branży wydawniczej oraz zespołu informatyków trafił do grupy artystów i menedżerów, którzy na żywym organizmie testują MUGO. Pierwsze sygnały zwrotne wskazują, że muzycy zyskali nowe możliwości, z których uwagę zwracają elastyczne warunki współpracy, dostępność dla każdego i szerokie spektrum potencjalnych działań interesujących aktywnego twórcę.

MUGO to przede wszystkim jasne zasady oraz prosty dostęp do wielu funkcjonalności: dystrybucji cyfrowej i fizycznej, e-commerce, pomocy przy produkcji muzyki czy promocji opartej także na komunikacji z dziennikarzami. Wydawca nowej generacji powstał dla każdego, kto jest gotowy na rozwój i stawia na niezależność. Wszystkie narzędzia do zarządzania karierą zostały zgromadzone w jednym miejscu.

Został ostatni krok do szerokiego otwarcia drzwi do świata łatwego i nowoczesnego zarządzania swoimi dziełami muzycznymi i wszystkim, co się z nimi wiąże. O szczegółach premiery w ciągu kilku dni poinformują profile marki na Facebooku i Instagramie. Wtedy też działająca już strona www.mugo.pl będzie dostępna z docelowymi funkcjonalnościami dla wszystkich artystów nowej generacji.

V5group

ul. Śląska 4
60-614 Poznań
tel.: (61) 64 64 450
fax.: (61) 64 64 452
e-mail: office@v5group.pl

Skontaktuj się z nami

+48 61 64 64 450 office@v5group.pl