Posnania

02.03.2017

Posnania wyznacza trendy na wiosnę! Rusza wiosenna kampania Sezonie Otwórz Się

Od początku marca Posnania rusza z kampanią Sezonie Otwórz Się. Zachęca wszystkich klientów do spędzenia wiosny na sportowo i w duchu eko. Wiodącym motywem kampanii jest zieleń. Przez cały marzec klienci będą mogli zapoznać się z najnowszymi trendami w temacie Food, Fashion i Form w ramach Posnania Future Trends.

W tym roku zieleń wkracza na wybiegi. Uznany za kolor roku – Greenery, będzie obecny na każdym kroku. W ramach kampanii Sezonie Otwórz Się Posnania zachęca do aktywnego i zdrowego trybu życia, a także wypełnia swoje przestrzenie zielenią. – Tylko u nas będzie można odkryć przyszłość i zapoznać się z najnowszymi trendami. W marcu w Posnanii będzie można spotkać trendsetterów, którzy opowiedzą jak zdrowo się odżywiać, modnie ubierać i aranżować wnętrza naszych domów – mówi Agnieszka Juszkis, dyrektor marketingu Posnanii.

3 x F

Od 6 marca w Posnanii będzie można poznać najnowsze trendy w temacie Food, Fashion i Form. Posnania Future Trends przybliży nadchodzące tendencje w modzie, designie i jedzeniu. W ramach wydarzenia odbędzie się szereg wydarzeń, spotkań, warsztatów i wydarzeń, które przybliżą najnowsze trendy. Opowiedzą o nich m.in. Jessica Mercedes, Maja Popieralska czy Damian Kordas. 

Klienci Posnanii będą mogli wziąć udział także w konkursach w których do wygrania będą atrakcyjne nagrody, a także pojawić się na okładce magazynu Posnanii.

Kampania promocyjna obejmuje spoty radiowe, działania online i social media, reklamy w prasie i na outdorze.

 

Kontakt dla mediów:

Filip Gruszczyński

Rzecznik Prasowy

Posnania

#all about lifestyle

email: filip.gruszczynski@v5group.pl

tel. +48 519 842 330

 

O Posnanii

Posnania to nowoczesne miejsce, które łączy funkcje zakupowe, usługowe, rekreacyjne i rozrywkowe. Szeroka oferta prezentowana na 100 tys. m2 nowoczesnej powierzchni obejmuje 300 marek lokalnych i globalnych, w tym modę, usługi, restauracje i kawiarnie, multiplex, klub bilardowy i kręgielnię, fitness z basenem oraz place zabaw dla dzieci.

#all about lifestyle podkreśla unikatowy charakter Posnanii jako miejsca stawiającego na lifestyle, w którym można spędzić swój wolny czas, popracować czy poznać najnowsze trendy w modzie i kulturze.

Posnanię wyróżnia nowoczesna architektura, design oraz instalacje artystyczne, ponadstandardowa obsługa klientów oraz usługi oparte na technologiach i multimediach, które razem składają się na unikalny „customer experience”. 

Posnania została nagrodzona w międzynarodowym konkursie European Property Awards 2015 w kategorii Retail Development of the Year, w konkursie CIJ Awards 2016 w kategorii Best Retail Development & Developer of the Year oraz w CEE Investment & Green Building Awards 2016 w kategorii Retail Project of the Year. Ostatnią nagrodą jest tytuł zwycięzcy w kategorii Retail Project of the Year przyznany przez jury konkursu CEE Retail Awards 2016.

V5group

ul. Śląska 4
60-614 Poznań
tel.: (61) 64 64 450
fax.: (61) 64 64 452
e-mail: office@v5group.pl

Skontaktuj się z nami

+48 61 64 64 450 office@v5group.pl