MyMusic

29.10.2020

Trap After Death Tour – trasa w trudnych czasach

Bezpieczna trasa koncertowa w czasie pandemii – takie wyzwanie podjęła ekipa MM Logistyka. Organizacji występów Young Multiego w największych miastach Polski towarzyszyły trudne decyzje, ale finalnie zadowolony był i artysta i jego fani, bo przy komplecie możliwej publiczności odbyły się 4 koncerty.

Trasa „Trap After Death Tour” została zaplanowana jeszcze przed wybuchem pandemii. Young Multi jesienią 2019 roku wydał „Trap After Death” i to utwory z trzeciej płyty rapera miały stanowić muzyczną oś koncertów. Po pierwszej fali pandemii zapadła decyzja, że artysta w Polskę ruszy jesienią. Oznaczało to podjęcie dużego wyzwania zarówno przez organizatora - MM Logistykę, jak i przez same kluby. Wprowadzane obostrzenia wymagały przede wszystkim dodatkowych działań wpływających na zwiększenie bezpieczeństwa uczestników, artysty i ekipy obsługującej wydarzenia. Obowiązkowa dezynfekcja, zasłanianie ust oraz nosa, mierzenie temperatury czy składanie oświadczeń o stanie zdrowia – od tych podstaw zaczęła się organizacja trasy.

Z zaplanowanych pierwotnie 8 koncertów odbyły się cztery. Brak dwóch ostatnich (11 października w Bydgoszczy i 17 października w Poznaniu) był już bezpośrednią reakcją na postępujące obostrzenia wprowadzane rządowymi rozporządzeniami. Multi Young wystąpił za to między 18 września a 3 października we Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Warszawie. Wszystkie kluby zostały całkowicie wypełnione.

- Generalnie ludzie podchodzili do koncertów z lekkim dystansem – zauważa Barbara Nowacka z MM Logistyka – Po jednej stronie była chęć zobaczenia idola, a z drugiej strony – trochę lęku przed większymi zgromadzeniami. Nasze działania na rzecz zapewnienia bezpieczeństwa przekonały i na każdy koncert sprzedano tyle biletów, ile w czasach covidowych wynosiła maksymalna pojemność konkretnego klubu. Sytuacja zmieniała się jednak dynamicznie, byliśmy zmuszeni odwoływać koncert nawet na kilka dni przed terminem. Przepraszamy fanów, bezpieczeństwo wszystkich było dla nas najważniejsze, do czego zresztą zdecydowana większość podeszła ze zrozumieniem – podkreśla Nowacka.

Pierwotny termin trasy przypadł dokładnie na początek lockdownu, więc decyzja o przesunięciu była oczywista. Jednocześnie artysta i organizator chcieli by wydarzenie się odbyło, stąd determinacja, żeby mimo specyficznych warunków doprowadzić do spotkań z fanami Young Multiego. Raperowi zależało by odbył się każdy zaplanowany koncert, mocno przeżył konieczność odwołania części z nich. Ze strony uczestników też było wyraźne zaangażowanie, co pokazało zgodne dostosowanie do wprowadzonych zasad.

- Napotkaliśmy wiele utrudnień i przeciwności, ale myślę, że finalnie wyszło dobrze – podsumowuje Barbara Nowacka – Cieszę się, że zdążyliśmy zorganizować koncerty, gdy było to jeszcze możliwe. Dziś jest tak wiele utrudniających pracę przepisów (szczególnie ograniczających liczbę osób w klubach) i są tak zaostrzone, że występów praktycznie nie da się organizować. Gdy jednak sytuacja poprawi się chociaż trochę, jesteśmy gotowi do przygotowania tras koncertowych w warunkach reżimu sanitarnego – zapowiada Nowacka.
Przy ”Trap After Death Tour” w warunkach reżimu sanitarnego pracowało 7 osób z MM Logistyka. Obostrzeniami objęci byli również Young Multi i jego ekipa, tak samo jak supporty, czyli w poszczególnych miastach MATISKATER, Yung Nike, Lord Pedro, Adeek, Smudgoll i Eres. We wrocławskiej Akademii, krakowskim Zaścianku, P23 Katowice i warszawskiej Proximie w koncertach uczestniczyło tylu fanów, na ile pozwalały obowiązujące przepisy.

MyMusic to największa niezależna wytwórnia fonograficzna w Polsce. Powstała w 2001 roku i współpracowała już z ponad tysiącem artystów. Oprócz wydania blisko 10 tysięcy płyt i singli MyMusic zajmuje się również dystrybucją, muzyczną turystyką oraz organizacją eventów (m.in. koncert Stinga, Oficjalna Strefa Kibica UEFA Euro 2012, Halowy Puchar Europy w Windsurfingu na Stadionie Narodowym). Do MyMusic należą MM Logistyka, sklep MyMusicShop.pl i marki: muzyczne YoungStars i StartRap, modowa Niumi i merchandisingowa MerchIt.

V5group

ul. Śląska 4
60-614 Poznań
tel.: (61) 64 64 450
fax.: (61) 64 64 452
e-mail: office@v5group.pl

Skontaktuj się z nami

+48 61 64 64 450 office@v5group.pl

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących cookies oznacza zgodę na ich używanie.

Czytaj więcejPolityka prywatności