22 kwietnia w Posnanii odbędzie się druga edycja akcji „Uszczypnij Raka”. Uczestnicy wydarzenia będą mogli skorzystać z bezpłatnych badań profilaktycznych, konsultacji dietetycznych oraz warsztatów i rozmów ze specjalistami. Projekt odbędzie się w ramach inicjatywy Wielkopolska Onkologia.
„Uszczypnij raka” to wydarzenie którego celem jest zwiększenie świadomości na temat profilaktyki nowotworowej, będącej najskuteczniejszym sposobem wykrycia choroby. Po sukcesie pierwszej edycji akcja wraca do Poznania. – W najbliższą sobotę w Posnanii na uczestników akcji będą czekać specjaliści od zdrowego trybu życia oraz lekarze ze Szpitala Klinicznego. Przez cały dzień na głównej scenie odbywać się będą konkursy, quizy oraz pokazy zdrowego gotowania, a trenerzy z Fabryki Formy przeprowadzą wspólne treningi – mówi Agnieszka Juszkis, dyrektor marketingu Posnanii.
Przebadaj się
Od 10:00 do 19:00 uczestnicy akcji będą mogli odwiedzić strefę bezpłatnych badań. Lekarze specjaliści zajmą się badaniem znamion i pieprzyków oraz przeprowadzą konsultacje dietetyczne. W trakcie wydarzenia strefę odwiedzą także specjalni goście – YouTuberzy z kanału „Najprościej Mówiąc”, którzy przeprowadzą instruktaże badań profilaktycznych.
Do aktywnego trybu życia zachęca też Fabryka Formy, która w sobotę zaprasza wszystkich chętnych na darmowe treningi. Dodatkowo, w specjalnej strefie sportowej odbędą się porady, zajęcia oraz konkursy zarówno dla dzieci, jak i dorosłych.
Więcej informacji i szczegółowy plan wydarzenia na www.posnania.eu.
Kontakt dla mediów:
Filip Gruszczyński
Rzecznik Prasowy
Posnania
#all about lifestyle
email: filip.gruszczynski@v5group.pl
tel. +48 519 842 330
O Posnanii
Posnania to nowoczesne miejsce, które łączy funkcje zakupowe, usługowe, rekreacyjne i rozrywkowe. Szeroka oferta prezentowana na 100 tys. m2 nowoczesnej powierzchni obejmuje 300 marek lokalnych i globalnych, w tym modę, usługi, restauracje i kawiarnie, multiplex, klub bilardowy i kręgielnię, fitness z basenem oraz place zabaw dla dzieci.
#all about lifestyle podkreśla unikatowy charakter Posnanii jako miejsca stawiającego na lifestyle, w którym można spędzić swój wolny czas, popracować czy poznać najnowsze trendy w modzie i kulturze.
Posnanię wyróżnia nowoczesna architektura, design oraz instalacje artystyczne, ponadstandardowa obsługa klientów oraz usługi oparte na technologiach i multimediach, które razem składają się na unikalny „customer experience”.
Posnania została nagrodzona w międzynarodowym konkursie European Property Awards 2015 w kategorii Retail Development of the Year, w konkursie CIJ Awards 2016 w kategorii Best Retail Development & Developer of the Year oraz w CEE Investment & Green Building Awards 2016 w kategorii Retail Project of the Year. Ostatnią nagrodą jest tytuł zwycięzcy w kategorii Retail Project of the Year przyznany przez jury konkursu CEE Retail Awards 2016.