V5group zajmie się kompleksową obsługą PR jednej z najszybciej rozwijających się wytwórni muzycznych w kraju – MyMusic. W ramach współpracy agencja będzie odpowiadała za prowadzenie komunikacji zewnętrznej.
– Od ponad dziesięciu lat widzę nieustanny rozwój MyMusic. To wyjątkowa firma, którą tworzą prawdziwi pasjonaci – mówi Łukasz Tomkiewicz CEO V5group. – Jest już kolejną marką, która w ostatnim czasie dołączyła do grona naszych klientów – dodaje.
MyMusic to założona w 2006 r. wytwórnia muzyczna. Od 2014 r. jest niezależnym dystrybutorem płyt oraz właścicielem drugiego co do wielkości na rynku muzycznego sklepu internetowego www.mymusicshop.pl. Rocznie dystrybuuje blisko 300 tytułów, sprzedając ponad 500 tys. płyt. MyMusic jest właścicielem marki Young Stars – unikalnego projektu muzycznego dedykowanego nastolatkom. Obecnie Young Stars to: festiwal, koncerty, campy, warsztaty taneczne, radio, program telewizyjny, magazyn Young Stars News oraz kolekcja ubrań.
V5group to agencja PR z 25-letnim doświadczeniem. Specjalizuje się w działaniach public relations i organizacji eventów. Zatrudnia specjalistów PR, marketingu i dziennikarstwa - fachowców, praktyków i kreatywnych pasjonatów. Misją V5group jest budowanie i podtrzymanie dobrego wizerunku marek i firm. W Portfolio V5group znajdują się Klienci z najróżniejszych branż m.in. Grecos, Orange, SM MLEKPOL, Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie, APSYS, Posnania, PeKaO S.A.
Kontakt dla mediów:
Filip Gruszczyński
PR manager
Mobile: +48 519 845 330
filip.gruszczynski@v5group.pl