MyMusic

18.12.2020

Wydawnictwo „W drodze” wypływa szerzej na cyfrowe wody

Dominikańskie wydawnictwo „W drodze” uruchomiło nowoczesny sklep online. Za wygląd i funkcjonalności strony wdrodze.pl odpowiada MyMusic. Szerokiej ofercie książek, muzyki i czasopism towarzyszą dodatkowe działania marketingowe. Z dużym zainteresowaniem spotkał się bogaty preorder książki znanego kaznodziei o. Adama Szustaka.

Dwa wydawnictwa – dominikanów „W drodze” i muzyczne MyMusic – rozwijają współpracę przede wszystkim w obszarze logistyki. Najnowszym efektem wspólnych działań jest nowoczesna strona z czasopismami, książkami i muzyką religijną. Z centralnego magazynu MyMusic wychodzą odtąd wszystkie książki dostępne na wdrodze.pl.

Jestem przekonany, że uruchomiliśmy najnowocześniejszy chrześcijański sklep online w Polsce – ocenia Remigiusz Łupicki, założyciel MyMusic - Kilka lat temu, po premierze książki Ojca Szustaka „Garnek Strachu” zostałem fanem pióra Adama. Nawet przez głowę mi wtedy nie przeszło, że będę kiedyś sprzedawał książki mojego idola, a teraz strona, którą stworzyliśmy, zaczęła od preorderu właśnie jego nowej książki.

„Niedzielnik B” to komentarze do czytań w roku liturgicznym, który zaczął się obecnym okresem adwentu. Książka powstała na podstawie homilii wygłoszonych w ramach cotygodniowej serii internetowej („CNN – Słowo na niedzielę”) publikowanej na youtube’owym kanale „Langusta na palmie”. Oprócz oryginalnych interpretacji poszczególnych fragmentów Biblii zawiera też konkretne wskazówki, jak usłyszane Słowo przełożyć na życie codzienne.

„Niedzielnik” o. Szustaka dostępny jest także w powstałych według pomysłów zespołu Merch IT. pakietach – premium, dla aktywnych i dla domatorów. Ten ostatni jest najpełniejszy, bo zawiera zakładkę magnetyczną (w kształcie pandy), dodatkowy wywiad z ojcem Adamem „Ewangelia wystarczy”, kubek ceramiczny z łyżeczką, herbatę w unikalnym pudełku, skarpetki z pandą według autorskiego projektu i koc z haftem pandy (wykonany z mikrofibry 400g/m o wymiarach 160x200 cm w kolorze szarym). W innych zestawach dostępne są m. in. koszulki z pandą, która stała się jednym ze znaków rozpoznawczych rekolekcjonisty.

MyMusic jest odpowiedzialne za wprowadzenie i utrzymanie nowoczesnych rozwiązań marketingowych i internetowych oraz będzie rozwijać stronę wydawnictwa „W drodze”. Pomaga też przy produkcji i sprzedaży produktów dominikanów, a także prowadzi szkolenia z pozycjonowania i wykorzystywania strony. Celem współpracy jest wypracowanie i utrzymanie dla wdrodze.pl pozycji najnowocześniejszego chrześcijańskiego sklepu internetowego w Polsce.

MyMusic to największa niezależna wytwórnia fonograficzna w Polsce. Powstała w 2001 roku i współpracowała już z ponad tysiącem artystów. Oprócz wydania blisko 10 tysięcy płyt i singli MyMusic zajmuje się również dystrybucją, logistyką, muzyczną turystyką oraz organizacją eventów (m.in. koncert Stinga, Oficjalna Strefa Kibica UEFA Euro 2012, Halowy Puchar Europy w Windsurfingu na Stadionie Narodowym). Do MyMusic należy również sklep MyMusicShop.pl i marki: muzyczne YoungStars i StartRap, modowa Niumi i merchandisingowa MerchIt

V5 Group

ul. Śląska 4
60-614 Poznań
tel.: (61) 64 64 450
fax.: (61) 64 64 452
e-mail: office@v5group.pl

Skontaktuj się z nami

+48 61 64 64 450 office@v5group.pl

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących cookies oznacza zgodę na ich używanie.

Czytaj więcejPolityka prywatności