Nowoczesne formy płatności, elastyczne raty, ubezpieczenie i natychmiastowa wysyłka produktu oraz profesjonalne doradztwo i wsparcie serwisowe – to pakiet usług, który swoim klientom zaoferuje Komputronik.
Komputronik to jeden z największych w kraju dostawców sprzętu elektronicznego działający w modelu omnichannel. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom współczesnych konsumentów swoją ofertę poszerzył o szeroki pakiet usług dodatkowych, które ułatwiają zakupy.
W obecnych czasach sam produkt to nie wszystko. Klienci mają co raz większe potrzeby i oczekiwania, a podczas zakupów poszukują wartości dodanej. Jako Komputronik dokładamy wszelkich starań, aby sprostać tym wymaganiom, dlatego zdecydowaliśmy się na rozbudowę naszej oferty usług dodatkowych - Marcin Mordak, nowy Dyrektor Działu Usług firmy Komputronik
Komputronik oferuje swoim klientom kilkanaście usług dodatkowych, które ułatwiają zakupy. Ostatnią nowością jest system mobilnych płatności GooglePay, ApplePay oraz Visa Checkout. Z oferty usług dodatkowych można korzystać zarówno w salonach stacjonarnych jak i w sklepie internetowym www.komputronik.pl.
Marcin Mordak objął stanowisko Dyrektora Działu Usług firmy Komputronik 24-go czerwca 2019. Swoje doświadczenie w zakresie zarządzania sprzedażą, usług około-sprzedażowych, obsługi klienta i outsorcingu zdobywał pracując dla takich marek jak: Work Service, Komfort czy Neonet, gdzie zajmował stanowiska Dyrektora Pionu Usług, Dyrektora Sprzedaży i Dyrektora Zarządzającego. Prywatnie jest miłośnikiem narciarstwa, koszykówki i sportów wodnych. Wolny czas najchętniej spędza z rodziną i przyjaciółmi lub na wyprawach motocyklowych.
Kontakt dla mediów:
Filip Gruszczyński
PR Manager
email: filip.gruszczynski@komputronik.pl
tel. +48 519 842 330